Mijn autootje...

Jongens (en meiden natuurlijk!)
Nog 2 nachtjes slapen :) en dan kan ik m'n "nieuwe" ride ophalen! Hij staat inmiddels al op m'n naam (ff kenteken gechecked :oops: ) en donderdag gaat ie al de garage in voor de verlaging (plus direct uitlijnen daarna) en een andere pijp! De velgen (zwarte 17"Boavista) volgen die avond nog als het goed is...

Hier vast een fotootje die gemaakt is door de garage waar hij gekocht is, dus nog veel te standaard naar mijn zin :lol:

[resize=400:2gcuj7nq]http://img84.imageshack.us/img84/245/snieuwepolootje.jpg[/resize:2gcuj7nq]
Dan hebben jullie alvast een idee...

BTW...die standaard 15" Varano's (??) gaan er dus onderuit.

[resize=500:2gcuj7nq]http://img255.imageshack.us/img255/9936/jootjepolootje3.jpg[/resize:2gcuj7nq]

Hierbij het fototje van de zwarte velgen ;)
 
ChrisPoloParts zei:
Gekocht bij Kamsteeg? Wat is het er voor een geworden? Als het 15" zijn dan lijken het me de Charade's en geen Varano's want die zijn een stuk mooier en dat is bovendien 16"


Nee, niet gekocht bij Kamsteeg maar bij Occasioncenter in Zwolle. Waar voorheen Pouw zat. De zoon van Pouw heeft nu z'n eigen toko en dat is occasioncenter Zwolle.

Het is een 1.4 16V 74Kw geworden in de kleur Black Magic Pearl Effect. Wel een hele besmettelijke kleur, maar dat was de Genesis paars ook.

Ik bedoelde ook de Charade's Chris...was ff de naam kwijt. Die dingen gaan er dus onderuit. Ze misstaan niet, maar tis niet mijn smaak :roll:
 
PoloBas zei:
Waar blijven die foto's van je velgen en verlaging nou????

Enne, je clipjes zijn onderweg :)

Jaaaaa...ik heb inmiddels een fotootje! Dus zeggen jullie maar wat jullie ervan vinden met de verlaging... ;)

Hier is alvast een piccaatje...genomen op de VWOTS meeting in Heerde...

http://img255.imageshack.us/img255/9936 ... ootje3.jpg

Enne...bedankt voor het zenden van de clipjes...ik ga alvast bij de brievenbus liggen... :lol:
 
Alexander zei:
Dat ziet er zwart uit Big Grin. Staat wel goed. ik zou aleen nooit donkere velgen nemen onder een donkere auto.

Nou....ik had in het begin ook m'n twijfels hoor...maar je ziet al zo vaak zilverkleurige velgen onder een donkere wagen...Dit vond ik toch wel heel apart staan! ;) Ik hoor ook verschillende meningen: de een vindt het prachtig en de ander vindt het totaal nix. Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak, dat zou maar een saaie boel worden.
 
Polootje zei:
Ja, ik was daaro ook....Ik heb jouw autootje niet gezien daaro...


Misschien kun je t nog voor de geest halen ;)
dsc04264i.jpg

Dat is vanaf de ingang rechtsaf tot t einde daar stonden wij :) Deze golf kar stond naast/achter m'n polo (met dat groene dakje dus)
2010_09120005.jpg

tegenover deze kever die trouwens ook van een mypolo forumlid is ;)
2010_09120006-1.jpg
 
PoloBas zei:
En, komen er nog foto's online van de Polo met velgjes en verlaging??

BTW, heb jij een andere einddemper gemonteerd??

De foto die er nu op staat in een eerder berichtje...dat is incl.verlaging (3cm) en de velgen..offe bedoel je dat niet? ;)

Ja...ik heb een andere einddemper gemonteerd...dat was eigenlijk 1 van de eerste veranderingen... Big Grin

Heb nu ook een subtiele voorbumperonderspoiler(lip) binnen en zodra we tijd hebben gaat die er ook onder...
 
Misschien kun je t nog voor de geest halen ;)
forum


Nee sorry, dan heb ik je wagentje niet gezien, maar wij waren ook wat later die dag...

tegenover deze kever die trouwens ook van een mypolo forumlid is ;)
2010_09120006-1.jpg


Dat klopt...dat is de kever van Athos...die zag mij aankomen en kwam gelijk ff een praatje maken! Uiteraard wel ff z'n Kever bewonderd, maar toen stond jouw 2F er niet meer vrees ik...
 
Ha die Bas, dat is goed hoor ;) Er komen zeker nog wat veranderinkjes aan: onderlipspoiler voor, de gehele audio moet er nog in (lees: doet mijn man) Dorpelbescherming moet nog geplakt worden.
Op termijn ramen na de B-stijl blinderen (niet limozwart!) maar eerst nog ff wat sparen... :? Ik wil ook nog een K&N broodje erin en in de nabije toekomst xenon.

Het liefst laat ik de gehele auto overspuiten, want wat de vorige eigenaar ermee uitgespookt heeft... :cry:

Dus ja, plannen heb ik wel zat, maar het geld ontbreekt me nu ff, maar ik mot gewoon geduld hebben en sparen en dan het volgende ten uitvoer brengen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!