Polo 6r peppergrey
Polo 6r peppergrey

Michiel97's GTI

Merk
Volkswagen
Model
Polo 1.4
Uitvoering
Highline
Kleur
Peppergrey
Bouwjaar
2010
Misschien een hele stomme vraag, maar ik ben niet zo thuis in het segment "uitlaten".. Maakt het nog een ander geluid nu je dit gemonteerd hebt of is het alleen voor de sier?
Nou ik heb een sportdemper eronder laten zetten.. En mijn middendemper was al weggehaald. Dit heeft zeker effect op je geluid. Maar een ander sierstuk wat je aan de achter kant ziet maakt voor het geluid niet uit of het nou een dubbele of een enkele pijp is.
 
Volkswagen  Polo 6r GTI  TSI 1.4 GTI 180PK 
Super dik , ja heb hele lijst met wat ik wil ! Gaat ook wel goed komen , had ik voor deze ook inprinciepen maar dacht ga geen geld er meer invensteren als ik toch iets snellers wil.

Is dit bij Van Egmond ?

Komt of een S1 of een GTI 6C of WRC

Maar denk dat het een 6c word! Twijfel gezien ik ook een huis wil kopen...
 
Volkswagen  Beetle 5C(2012)  1.4 160 pk ( jd 200 pk ) 
Droomwagen man! Mag je trots op zijn, is de WRC bumper zo te plaatsen? Rij zelf ook 6r GTI en heb hier serieus naar zitten kijken afgelopen tijd.
 
Ex: Volkswagen  Polo 6R GTI  & Polo AW 1.0 Highline Business R. Huidig: Mercedes Benz A 200 Limousine 
Super dik , ja heb hele lijst met wat ik wil ! Gaat ook wel goed komen , had ik voor deze ook inprinciepen maar dacht ga geen geld er meer invensteren als ik toch iets snellers wil.

Is dit bij Van Egmond ?

Komt of een S1 of een GTI 6C of WRC

Maar denk dat het een 6c word! Twijfel gezien ik ook een huis wil kopen...

6c Gti is een goede keuze! Leuke wagens en die 1.8 kan je ook echt een heel stuk sneller maken! WRC is ook wel heel leuk, vooral met de 2.0 blok en ook nog eens handgeschakeld.

Nee dit is niet bij van Egmond haha, is wel mijn vaste garage alleen die hal is onze sleutel hal daar kunnen we zelf lekker rommelen aan de auto’s
 
Volkswagen  Polo 6r GTI  TSI 1.4 GTI 180PK 
  • Leuk
Waarderingen: kdPoloRline
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!