Polo 6r peppergrey
Polo 6r peppergrey

Michiel97's GTI

Merk
Volkswagen
Model
Polo 1.4
Uitvoering
Highline
Kleur
Peppergrey
Bouwjaar
2010
Hallo ik ben nieuw hier en heb ongeveer een jaar geleden een mooi polo'tje die ik 'mooier' wil maken. Hier de updates ervan:)

image.jpeg
Aller eerst de embleempjes weggehaald en meteen even gepolijst
 

Bijlagen

  • image.png
    image.png
    304.6 KB · Weergaven: 32
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6r GTI  TSI 1.4 GTI 180PK 
Sport demper en op maat gemaakte sierstukken. De tips zijn afneembaar en kan erop gooien wat ik wil! Dik geluid! Erg tevreden mee.
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    75.5 KB · Weergaven: 98
  • image.jpeg
    image.jpeg
    59.7 KB · Weergaven: 111
  • image.jpeg
    image.jpeg
    68.7 KB · Weergaven: 108
  • image.jpeg
    image.jpeg
    82.6 KB · Weergaven: 106
  • image.jpeg
    image.jpeg
    89.8 KB · Weergaven: 98
Volkswagen  Polo 6r GTI  TSI 1.4 GTI 180PK 
  • Leuk
Waarderingen: Polovl en kawazxr
Mooie bak geworden...
Mag ik je wat vragen @Michiel97, wat voor uitlaat had je eerst?
Of is dat een sierstuk? Als ik zo naar de eerste foto's kijk. Lijkt t me een einddemper.
ik heb er voorheen gewoon me originele demper onder gehouden en eerst zat er een opschuifbaar sierstuk onder en daarna werd er een ander sierstuk opgelast toen ik mijn middendemper verwijderde. en nu zit er een dubbele pijp onder met sport einddemper echt een aanrader!
 
Volkswagen  Polo 6r GTI  TSI 1.4 GTI 180PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!