Voorstellen MichelPOLO

Hoi!

Ik ben Michel, en ik ben 28 jaar wil me graag voorstellen. Ik ben in bezit van een POLO GTI 2.0 TSI, echter hebben we wat narigheid meegemaakt van het weekend.

Voertuig is in brand gezet door vandalen, (brandstichting).

Heeft iemand mogelijk ervaring hoe de verzekering hier mee omgaat? ik ben immers gedekt voor brandschade. Auto staat nu bij de schadehersteller, maar die waagt het er niet op en gaf mij al een indicatie dat die total loss was. op dit moment staat de status op "Technisch inzicht voertuig", die gaan bekijken of mijn voertuig niet door kortsluiting in brand is gevlogen.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 
  • Wow
  • Verdrietig
Waarderingen: Allison6R en Ruud9N
Welkom op het forum. Verschrikkelijk voor je, bij brandschade gaat een auto al gauw economisch total loss. Een auto is economisch total loss wanneer de reparatiekosten hoger zijn dan tweederde van de dagwaarde van de auto vóór de schade. Houd je ons op de hoogte?
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Dat is enorm balen.
Het is net hoe je verzekerd bent.
Als je zo een nieuw waarde regeling hebt aangevinkt,
zou het wel goed zitten denk ik.
Anders krijg je dagwaarde.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
:(:( echt ontzetten k*t

Wat ik wel weet is dat door de kleinste brandjes je auto ten aller tijden total los word verklaard dit omdat de schade erg snel op loopt
 
Volkswagen  Polo GTI  1.8 turbo 192 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!