Michelin E Primacy voor de 6R

Heeft iemand toevallig ervaring met de Michelin E Primacy als zomerband? Ik lees dat deze band optimaal geschikt is voor een elektrisch voertuig, maar heb er geen ervaring mee op een benzine. Raad iemand hem aan? Binnenkort mijn voorbanden vervangen (achter twee Bridgestone's die nog prima (nieuw) zijn) en ben erg benieuwd naar deze band.

Link: https://www.profile.nl/autobanden/michelin/e-primacy/185-60-r15-84t
 
Volkswagen  Polo 6C 2014  1.2 TSI @140 PK ATM 
Ik heb achter 2 Bridgestone Turanzas liggen. Beide hebben een A voor brandstofbesparing. De E-primacy ook, en ook niet zo'n gek hoog DB's aan geluid. Kunnen deze twee in combinatie met elkaar? Prijs vind ik persoonlijk meevallen.1659350414944.png
 
Volkswagen  Polo 6C 2014  1.2 TSI @140 PK ATM 
Zou vast wel kunnen maar waarom neem je voor niet ook turanza's?
Kijk voor reviews van banden naar de bandentests van anwb/adac/autoweek etc en kijk daar bij naar jouw bandenmaat.
Dezelfde band kan hele andere prestaties hebben in 15inch dan in 17inch
 
Volkswagen  Polo  1.4 met 86 wilde dekhengsten 
  • Leuk
Waarderingen: Brent Verhaegen en Sal
Zou vast wel kunnen maar waarom neem je voor niet ook turanza's?
Kijk voor reviews van banden naar de bandentests van anwb/adac/autoweek etc en kijk daar bij naar jouw bandenmaat.
Dezelfde band kan hele andere prestaties hebben in 15inch dan in 17inch
Denk ik best een optie. Heb inmiddels 2 bandjes besteld!
 
Volkswagen  Polo 6C 2014  1.2 TSI @140 PK ATM 
Ik heb die E-primacy op de vooras zitten. Zijn prima banden hoor. Ze hebben een lagere rolweerstand, ook voor benzine en diesel auto's prima geschikt. Qua aquaplaning zou deze band iets minder scoren, maar zelf geen last van nog. Misschien als ze straks wat verder versleten zijn dat het minder wordt. Qua geluid en rijeigenschappen is het gewoon vergelijkbaar aan de primacy 4. Ook al eens een noodstop moeten maken, dan laten ze het ook zeker niet afweten.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4TDI Bluemotion CUSA 
  • Leuk
Waarderingen: msv
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!