Michel zijn nieuwe auto, eindelijk gelukt!

MHPolo

Bekend lid
Na ruim 5,5 jaar zeer tevreden over de Polo AW GTI moest het er toch van komen. Ik wilde wat anders en wel een beetje apart.
In totaal ruim 80.000 km gereden met elke ochtend een dikke smile op m'n bakkus. Totaal probleemloos!

Ik was al ruim 6 maanden dagelijks aan het zoeken naar iets aparts. 100% benzine, dus niks elektrisch.
Liefst geen ingevoerde (niet dat deze slecht zijn ofzo) maar ik wilde gewoon een echte NL auto.
Uit de VAG stal maar enkele te vinden, maar die waren mij teveel naar de wasstraat gegaan....echt zonde!
Mijn Polo die 6 jaar ouder was, zag er vele malen beter uit.

En Toen,
Ik zag haar op een foto en ik was opslag verliefd, 1 in het wit en de andere in het zwart.
Wit moest het worden, dus gebeld en 10 minuten later zat ik al in de Polo naar Veenendaal. Toevallig had ik net een snipperdag vrij.
Aangekomen bij de dealer, daar stond ze, te wachten op een nieuw baasje. Je voelt het gewoon aan, dit is ze!
10 maanden jong, glanzend wit met hoogglans zwarte accenten, echt vol opties samengesteld door de dealer zelf en een zeer lage kilometerstand.
Echt als nieuw, 19 inch wielen, Harman Kardon, enz enz.
Het was dus verrekte moeilijk om koeltjes over te komen bij de verkoper :coldsweat:
Tijdens de proefrit heeft ze mij laten zien dat ze een wolvin in schaapskleren is, ze kan een monster zijn, gelukkig gestuurd door mijn rechter voet.
4.6 seconden naar de 100 en begrenst op 250km/uur.
Inruilprijs stond gelijk aan de VAG dealer, dus alles was snel geregeld.

SORRY lieve Polo, ik heb een ander!
Ze is jonger, sneller, ruimer en heeft een flink bos hout voor de deur. 306 pk om precies te zijn.
Zij heeft mij toch meer te bieden en die billen :cool:
Maar aankomende zondag ga ik jou nog even verwennen, zodat ik jou netjes achterlaat bij de dealer.
Ik weet het zeker, jij vind zo een nieuw vriendje.
En jaja, hopelijk zegt zij nooit nee, net zoals jij, de tijd zal het leren!

Ik stel jullie voor, dit is Michelle, mijn nieuwe liefde:

M135i 1.webpM135i 2.webpM135i 3.webpM135i 4.webpM135i 5.webp

Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW 2.0 GTi 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!