MFstuur Stuurknoppen. origineel €70

Status
Niet open voor verdere reacties.
EB33D7F5-468A-49EF-8B1A-80E836256157.jpeg 4ADF0CC6-A9FE-4702-80D3-030544995D59.jpeg Orginele MF stuurknoppen voor de polo 6r. Ik heb net een nieuw leder stuur (zonder knoppen) en vind het zonde om deze zo snel al weg te doen of aan te klussen.

Als je handiger bent dan ik is dit een leuke klus om aan te pakken. En de upgrade is zeker de moeite waard. Prijs is nog bespreekbaar. €70
Ps: dit is al een mypolo prijs
 
Volkswagen  Polo 6r & Polo 6c  1.4 1.2 
Spreek voor zich lijkt mij. Als je je auto upgrade moet je meestal wat moeite voor doen. Kabel voor je airbag is €12 en je stoomtoevoer. En inleren. Maar bedankt voor de info gasten.
 
Volkswagen  Polo 6r & Polo 6c  1.4 1.2 
I.v.m. geen reactie van de topicstarter,
dit topic gesloten en ge-archiveerd ivm 60+ dagen inactiviteit (zie reglement).
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!