mf stuur

ik wil ook graag mijn stuur aanpassen naar MF ik heb gelukkig wel een uitwisselbare airbag zoals hieronder.
maar past deze alleen in in het standaard polo 6r MF stuur met knoppen aan een kant of ook bijvoorbeeld in een gti stuur met knoppen aan 2 kanten ?
 

Bijlagen

  • 1hqIP62.jpg
    1hqIP62.jpg
    127.4 KB · Weergaven: 64
-  Sirt  Kowed 
Hoi iedereen,
Ik heb zojuist deze aangeschaft voor 45 euro

Het enige wat ik nodig heb om het stuur werkend te krijgen is toch:
de vcds codering + de 5K0971584A kabelboom + 2kabels om naar de bcm te trekken ?
De stuurwielmodule zit er al in toch ?

$_57.JPG
 
Laatst bewerkt door een moderator:
-  Sirt  Kowed 
  • Leuk
Waarderingen: Orhan68
omdat die 6r0 airbag voor mijn gevoel nooit in dat stuur past

oke ik ben benieuwd..

ik heb het net even geprobeerd maar na bijna een half uur heb ik het toch maar weer opgegeven,
ik zie de clip wel maar krijg er geen beweging in.
mischien dat het met een korte brede platbek schroevendraaier beter gaat.

morgen nog maar een poging wagen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
-  Sirt  Kowed 
ik wil ook graag mijn stuur aanpassen naar MF ik heb gelukkig wel een uitwisselbare airbag zoals hieronder.
maar past deze alleen in in het standaard polo 6r MF stuur met knoppen aan een kant of ook bijvoorbeeld in een gti stuur met knoppen aan 2 kanten ?
Maar je schrjft hier dat je een uitwisselbare airbag hebt. Die heb je dus niet. Ik snap het niet meer.
 
Maar je schrjft hier dat je een uitwisselbare airbag hebt. Die heb je dus niet. Ik snap het niet meer.
Dat dacht ik ja,
nadat ik gevoelt had dat de aansluiting recht tegenover elkaar stond,
en niet schuin in 90 graden stand.
Blijkbaar is deze test toch niet helemaal betrouwbaar

Anyway ik kan dus beter voor een compleet stuurwiel gaan,
en mijn huidige verkopen \ inruilen op een compleet mf stuurwiel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
-  Sirt  Kowed 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!