MF Stuur, wat kan

Heb het laten doen bij Track Motion, totaal met inruil van stuur en airbag voor € 275,- inclusief montage. Opzich geen heel scherpe deal, maar, knopjes links werkten niet helemaal lekker, deze zijn kosteloos vervangen.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 105 PK by JD 
Het is inderdaad een golf 6 stuur, plug en play als je al een mf stuur hebt, heb t wel laten doen. Stuur is vrijwel exact gelijk qua maat. Knopjes rechts werken niet allemaal, maar naar boven/beneden en ok werken wel op het mfd.

Hoi Chris, weet dat t al een oude topic is... maar was toch benieuwd...
Je hebt het stuur puur genomen voor de knoppen links en rechts? Maar van de rechter gedeelte doet de knoppen omhoog/omlaag en ok het alleen?

Reden waarom ik het vraag, is omdat ik ook een MF stuur wil... maar als rechts niet helemaal werkend te krijgen is. Dan neem ik liever de enkele.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 Blue to the Motion 
Ok thnx voor je antwoord. Ga denk toch maar voor de linker bediening.

links en rechts is mooier. Maar zou dan de rechter wel werkend willen hebben :dizzy:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 Blue to the Motion 
Ik heb een GTI stuur met flippers, maar die flippers werken natuurlijk niet (heb handbak) en knopjes rechts werken niet, omdat ik niet zo'n boordcomputer heb. (mfa teller)


343g6ew.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
Dag allemaal,

Heb een stuur op het oog. Alleen wordt er aangegeven dat de airbag die ik nu in de auto heb zitten niet overgezet kan worden op de stuur die ik zou willen hebben. Is dit correct? Gaat om het volgende stuurtje.
40bc773eb0c18cb7aa03ce5957f0ba60.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 Blue to the Motion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!