MF stuur voorbeelden

Hi all!

Ik heb al een aantal topics voorbij zien komen van mensen die een MF stuur hebben. Nu ben ik daar naar ook op zoek, en ben benieuwd of mensen een foto willen posten met hun stuur! Ik ben wel nieuwsgierig welke soorten sturen er al zijn ingebouwd en hoe dat eruit ziet!

Let me know! :)
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 
De variant van graafie is ook te krijgen met rood stiksel. Het R(line) logo is evt te wisselen voor een blanco logo, GTD logo en GTI logo.

De andere populaire optie is het highline MFS

p4190058-1661875304210010222.JPG


en dan is er deze nog

i_2305_3468_127495_52_1311501664_2002.jpg


hoogglans zwart ipv pianolak
 
Bedankt voor de reacties! Zat zelf ook te kijken naar Golf 6 / Scirocco stuur enzo. R-line staat bij mij boven aan op dit moment, gaaf stuurtje! De knoppen voor de telefoon, werkt dat ook in combinatie met een Parrot (op een R-line stuur)? Ik vindt een bluetooth module voor de RNS510 nog (veel) te duur op dit moment..! :confused2:
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 
Ondertussen al iemand een MF stuur werkend gekregen met Parrot (R-line stuur ziet er zó veel mooier uit dan een 'normaal' MF stuur)? Het zit toch weer te kriebelen namelijk :eek:
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 
Hoi,
Ik heb een vraagje heb je het volledige stuur vervangen of alleen de knoppen erop gezet. Ik heb namelijk hetzelfde stuur en wil eingelijk alleen die knoppen erop hebben. Weet je of daar ook een mogelijkheid voor is? Ik zag dit ergens online maar kon niet vinden waar ze dit verkopen en wat er nog meer is om dit aan te sluiten
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    98.5 KB · Weergaven: 59
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI (R-line) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!