Menaz :: 2012 Volkswagen Polo 6R GTI

Overigens: dat ligt toch niet aan de dealer? Dat komt toch zo van de fabriek of van PON?

Maakt het overigens niet minder erg dat iemand de band verkeerd om heeft gemonteerd.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Overigens: dat ligt toch niet aan de dealer? Dat komt toch zo van de fabriek of van PON?
De dealer zal ze niet gemonteerd hebben, maar is wel verantwoordelijk voor wat ze leveren. Ergens in het proces let je als monteur toch op wat je aflevert. Waarom betaal je anders dik geld voor afleverkosten? Bijvoorbeeld bij het verwijderen van de transportblokken of het op spanning brengen van de banden. Desnoods het poetsmannetje dat ze laat glimmen.
 
Afgelopen week heeft de GTI zijn eerste longlifebeurt gehad. Het schuifdakmechaniek en rubbers zijn ingevet, dus die moet weer soepel sluiten. Ik had namelijk het probleem dat hij bij het sluiten telkens weer open ging doordat hij te stroef liep en de knelbeveiliging activeerde. Ook heb ik 4 nieuwe bougies en een softwareupdate gehad om het schommelen van de koude motor te verhelpen. Verder een aircobeurtje, nieuwe wissers voor en achter, verse sappen en van binnen en buiten gereinigd. Op naar de 60K.

Nog steeds erg tevreden over de GTI. De eerste 30K slecht 2 x een litertje olie bij hoeven vullen.

Afgelopen zaterdag bij de Voorjaarsmeeting van SEAT-Online.nl nog een minimeet met Ricky01 gehad. :)

2mysrop.jpg
 
De GTI"tjes" staan er prachtig bij! :)
Btw staat die van Ricky nou lager dan die van jou Menaz, of lijkt dat maar zo?

Verder, altijd leuk te lezen dat je tevreden bent over de wagen! 2 litertjes olie op 30k is op zich niet veel ;)
Bij mijn BM is er op zo'n 45k ook zo ongeveer een liter bijgevuld, dus niks te klagen op dat punt lijkt me Stick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!