Menaz :: 2012 Volkswagen Polo 6R GTI

Dat wrappen hebben al meer mensen voorgesteld. Ligt ook best voor de hand, maar dat vind ik zelf niet echt mooi.

Grillerand heb je helemaal gelijk in. Dat is wel jammer.
 
Erg mooi, Menaz! Kijk uit naar het "betere fotomateriaal"! Big Grin

Wat Johan zegt, was voor mij één van de redenen om toch maar niet voor de kleur rood te kiezen.
Wat je daaraan zou kunnen doen, is het wrappen van de grillerand. Afhankelijk van wat je allemaal nog wilt veranderen of juist niet, zou je kunnen denken aan bijvoorbeeld chrome (ben je gelijk kleur) of wit (en dan gelijk de spiegelkappen, alle emblemen en de achterspoiler meenemen, en witte velgen monteren :)).
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Goede kleur dat rood ! Ziet er sportief uit. ben benieuwd wat je van het geluid vindt.

Ben wel benieuwd hoe die iPhone adapter werkt, is die ipv de BT module ?

Veel plezier met de eerste KM's

grt, Joep
 
Ja, de iPhone-adapter komt op die plek. Het is een gewone BT-adapter en je kunt dus ook met andere merken telefoons syncen.

Je kunt de iPhone erop klikken en dan wordt deze opgeladen. Daarnaast kun je hem zo makkelijk bedienen en aflezen. Bijvoorbeeld tijdens het rijden een flitser-app draaien.

Ik heb foto's toegevoegd.
 
Zo, de regelunit van de soundaktuator is eruit. Paar minuten werk, jarenlang plezier.

En nu kun je nog onder de kap werken zonder vieze jatten te krijgen. :)

Het onding:

rycl1wl7lp.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Na een paar weken en ongeveer 1.400 km kan ik niet anders zeggen dan dat de GTI me echt goed bevalt. Smoelt goed, rijdt lekker en alles werkt zoals het moet. En met het weer van nu is dat glazen schuifdak echt super! DSG bevalt me ook erg goed.

Paar dingen die nog wel storen:
- de rugleuning van de bestuurdersstoel kraakt.
- het stuur staat uit het lood (typisch VAG)
- bij een koude start "schommelt" de auto. Weet niet of dit exemplarisch is of dat meer mensen met een GTI dit fenomeen herkennen.

Kleurtje heb ik geen seconde spijt van gehad. Echt een blikvanger.

oqyoxvogxw.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er goed uit! Valt ook lekker op met t kleurtje! Big Grin

Maar dat kraken herken ik niet, misschien eens kijken of de garage hier wat aan kan doen?
Kan me heel goed voorstellen dat dat kraken vervelend is.

Her stuur van lood? :lol:
Als in zwaar sturen? Of bedoel je dat niet?
probeer t nog maar eens op een warme zomerdag als je auto in de zon heeft stil gestaan, is die echt ineens 10.000keer zo licht en soepel maar dat verdwijnt dan wel weer naarmate je langer met de auto rijdt.. Iig bij mij.

En geen gti hier dus je laatste puntje kan ik even niks op zeggen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!