Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoewel het volgens de versoepelde regels misschien wel mag, wil ik toch even passeren vanuit onze naam. Je gaat sowieso meer aandacht trekken dan normaal waardoor je ook grotere kans krijgt op controle/vragen van de Politie. En ondanks de kans klein is dat wij op deze manier het virus verspreiden wil ik toch het zekere voor het onzekere nemen.
Als alle regels weer ingetrokken zijn gaan wij zeker direct wat plannen.
De Meern gisterenWorden al weer genoeg meetings georganiseerd door Volkswagen clubs
Is een paar keer een meeting geweest maar dat is maar zelden. Je bent altijd vrij om er zelf eentje te organiseren. Als jij ergens een leuke plek weet waar het toegestaan is en waar we niemand overlast bezorgen...Zijn er regelmatig meetings in en rondom eindhoven? Lijkt me leuk om wat vaker naar meetings te gaan
Nou gelukkig zijn er organisaties die wel meetings geven kunnen we nog ergens heen met dit mooie weer.
Gelukkig bepaal ik me eigen leven en loop niemand achter na.Moet je ook zeker doen, maar je moet de keuze van het team van dit forum ook respecteren.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.