Meeting organiseren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi, ik ben pas een paar maanden lid en ik vroeg mij af of er via deze site/forum af en toe ook meeting worden georganiseerd? Want dat zou wel heel leuk zijn. Ben benieuwd naar de reacties.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 70pk 
Jazeker wordt er regelmatig een meeting georganiseerd via het forum, maar de Corona maatregelen laten het nog niet toe. Afgelopen maandag is na een soortgelijke vraag onderstaand bericht geplaatst.

Hoewel het volgens de versoepelde regels misschien wel mag, wil ik toch even passeren vanuit onze naam. Je gaat sowieso meer aandacht trekken dan normaal waardoor je ook grotere kans krijgt op controle/vragen van de Politie. En ondanks de kans klein is dat wij op deze manier het virus verspreiden wil ik toch het zekere voor het onzekere nemen.

Als alle regels weer ingetrokken zijn gaan wij zeker direct wat plannen.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Heb soms het idee dat corona net als de Zwarte Pieten discussie is. Of je bent voor of je bent tegen. Er is verder geen ruimte. Jammer.

Zijn er regelmatig meetings in en rondom eindhoven? Lijkt me leuk om wat vaker naar meetings te gaan
Is een paar keer een meeting geweest maar dat is maar zelden. Je bent altijd vrij om er zelf eentje te organiseren. Als jij ergens een leuke plek weet waar het toegestaan is en waar we niemand overlast bezorgen...
Alleen moet je voor nu wel opletten i.v.m. de regels. Voor je het weet heb je een BOA bij je staan die met het verkeerde been uit bed is gestapt. :(
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: Vinay en JayS
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!