Meeting Belgie 11 mei '14

Op welke dag gaan we meeten?


  • Totaal aantal stemmers
    17
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben bang dat er niet bij kan zijn, GT staat nogsteeds bij de garage, ze zijn er nu achter dat het "Master vliegwiel" erg veel speling heeft en waarschijnlijk de boosdoener is van het geratel. Echter is dit vliegwiel in backorder dus het is 50/50 of hij voor het weekend klaar is.
 
Zeker! Ben wel net geopereerd aan men kaak/wijsheidstand dus het is te hopen dat ik daar niet meer met een opgezwollen gezicht sta :)

oei dat is is idd niet plezant kan er over mee klappen :) ik word de 15de geopereerd .

welk uur vertrek jij zondag ? mss dat we dan elkaar tegenkomen op snelweg en zo samen naar eke . als ik u kan volgen Stick Out Tongue Big Grin me uwe gt Big Grin
 
.  .  . 
mijn laptop gaat nog ook steeds mee Big Grin
wees voorbereid en neem je lijstje mee van vagcomaanpassingen die gewenst zijn Big Grin
GRATIS: maar donaties om ons te helpen met ons nieuw huisje zijn welkom Big Grin
mvg
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
oei dat is is idd niet plezant kan er over mee klappen :) ik word de 15de geopereerd .

welk uur vertrek jij zondag ? mss dat we dan elkaar tegenkomen op snelweg en zo samen naar eke . als ik u kan volgen Stick Out Tongue Big Grin me uwe gt Big Grin
Weet je het tankstation van Gabriels zijn in het industriepark van Erembodegem? Ik zal anders tegen 13u15 daar zijn, uwen ex-collega zal er waarschijnlijk ook bij zijn.
 
Ga moeten passen jongens.
Heb te veel werk voor school... Krijg het allemaal niet gedaan.
Klote zeg!!!! Eerst Nederlandse meet missen en nu ook nog de Belgische.
Sterk bezig ik :(
Wens jullie allemaal heel veel plezier en leuke platen schieten hè ;)
 
ik zal rond 3-4 half toe komen, moet werken tot 3uur. Het is maar 5 mins rijden ;)
Ow nice, ik ben namelijk tot 16u aanwezig. Hoop hem nog even te mogen zien.
Op dit moment voel ik mij echt zwak, dus hopen dat ik Zondag beter ben!

Wel balen van het weer, want had graag mijn logo's aan de voorkant nog eens opnieuw gedipt, nja pech dan maar Big Grin
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Weet je het tankstation van Gabriels zijn in het industriepark van Erembodegem? Ik zal anders tegen 13u15 daar zijn, uwen ex-collega zal er waarschijnlijk ook bij zijn.

ja ik denk dat ik dat weet zijn, das voorbij het exame centerum en de keuring he in erembodegem ? ik zal daar zijn rond 13u15 want moe eerst de kleine bij men schoonouders doen greets tot zondag yeeeee
 
.  .  . 
2 massa-Vliegwiel is vervangen en het probleem is nog steeds aanwezig, dus ik kan er niet bij zijn zondag :(.
Heeft iemand een idee wat er mis kan zijn, de auto geeft een ratelend geluid als je uitrol, ook met koppeling ingetrapt. het lijkt wel beïnvloedbaar moet de versnellingspook...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!