Meeting Belgie 11 mei '14

Op welke dag gaan we meeten?


  • Totaal aantal stemmers
    17
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ow nice, ik ben namelijk tot 16u aanwezig. Hoop hem nog even te mogen zien.
Op dit moment voel ik mij echt zwak, dus hopen dat ik Zondag beter ben!

Wel balen van het weer, want had graag mijn logo's aan de voorkant nog eens opnieuw gedipt, nja pech dan maar Big Grin

Ik zou hem graag nog een keer wassen, maarja dat het zo slecht weer is, is de moeite ook niet! :(
 
Ik kom waarschijnlijk wel langs Eindhoven met Xander(?). Je gaat met eigen auto neem ik aan toch? (aangezien je zegt "mee rijden"). Moet namelijk eerder weg en kan helaas geen mensen meenemen.

Xander, waar meeten wij?

Ik zou hem graag nog een keer wassen, maarja dat het zo slecht weer is, is de moeite ook niet! :(
Dat heb ik dus ook. Denk dat ik hem toch morgen nog even ga wassen Stick Out Tongue Anders hebben de Belgen zo een verkeerd beeld van mijn auto :lol:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kom waarschijnlijk wel langs Eindhoven met Xander(?). Je gaat met eigen auto neem ik aan toch? (aangezien je zegt "mee rijden").
Sorry, ik bedoel dus echt meerijden. Met mijn wagen kan ik nu even niet permitteren. :(

De mijne gaat morgen ook nog onder de douche! Het is misschien al 3 weken geleden :-o
De mijne staat al de hele dag onder de douche. (klote weer)
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
2 massa-Vliegwiel is vervangen en het probleem is nog steeds aanwezig, dus ik kan er niet bij zijn zondag :(.
Heeft iemand een idee wat er mis kan zijn, de auto geeft een ratelend geluid als je uitrol, ook met koppeling ingetrapt. het lijkt wel beïnvloedbaar moet de versnellingspook...
Offtopic, maar het bekende ketting probleem wellicht? Daar heb je dan ook ratel... Anders heb ik geen idee.. Maak anders een apart topic aan als je er meer info over wilt.
 
Ik heb lang getwijfeld, maar de knoop is doorgehakt... Ik ben morgen ook aanwezig met mijn R-Line... Dat wordt 600 km cruisen vanuit oost Nederland! :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135pk 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!