Voorstellen Max1996 - Polo 6R R-line TSI 105pk

Hey dat is een bekend kruispuntje. Niet ver van me vandaan. Ik kom er iedere dag overheen als ik naar m’n werk in Nuenen ga.
Ik zal eens opletten of ik je eens zie rijden ergens. (y)
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  • Leuk
Waarderingen: Max1996
Nieuwe tips zijn geplaatst door WS Exhaust Systems in Goes, heel mooi, professioneel, en daarnaast ook vriendelijk bedrijf! Tijdens het monteren van de tips kon ik in een andere ruimte werken achter de laptop onder het genot van een bakje koffie. Onderstaand een foto van het resultaat.


Uitlaat1.jpg
kannonetjes! dat wil ik ook wel. Wat waren de kosten als ik vragen mag?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Max1996
Hey dat is een bekend kruispuntje. Niet ver van me vandaan. Ik kom er iedere dag overheen als ik naar m’n werk in Nuenen ga.
Ik zal eens opletten of ik je eens zie rijden ergens. (y)
De auto staat daar regelmatig geparkeerd :). Toeter maar een keer haha misschien zie ik je wel.

kannonetjes! dat wil ik ook wel. Wat waren de kosten als ik vragen mag?
Je weet waar je terecht kan ;). Als je vragen hebt of meer info wilt stuur mij gerust maar een berichtje.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 498pk 
Nieuwe tips zijn geplaatst door WS Exhaust Systems in Goes, heel mooi, professioneel, en daarnaast ook vriendelijk bedrijf! Tijdens het monteren van de tips kon ik in een andere ruimte werken achter de laptop onder het genot van een bakje koffie. Onderstaand een foto van het resultaat.


Uitlaat1.jpg
Ziet er goed uit! Dikke billetjes houdt iedereen van!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Moes-Moze en Max1996
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!