Showroom Martini 6R 1.6 TDI

Tsja ik denk het wel inderdaad ;) Nog kiezen, r-line of gti bumpers.. Vind vooraan de r mooier maar achter de gti

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 
Volkswagen  6R  1.6 TDI 140PK / 320Nm @VAGTechniek 
Inmiddels is het dus R-line geworden :) Heb m afgelopen jaar al eens voorzien van de zwarte binnenzijde en een ander stuur. Nu vorige week de spoiler en achterbumper alvast geplaatst, hopelijk komende week nog wat lekkere avondjes om de skirts en voorbumper te doen.
Verder dit weekend wat uitgeprobeerd met adapters en wielen die ik nog had liggen Tussenstand;Screenshot_20200414-210953_Gallery.jpg
Mag eigenlijk wel een iets platter bandje worden en een paar cm zakken..
 
Volkswagen  6R  1.6 TDI 140PK / 320Nm @VAGTechniek 
  • Leuk
Waarderingen: Marco van der Schaaf
94766920_3008999682502116_2974263589759614976_o.jpg

Wielen gaan m helaas niet worden, kwam niet lekker uit met de adapter aan de voorzijde. Dikte was prima maar de bevestigingsbouten voor op de naaf hebben een iets te lange kop voor de adapterdikte. Afdraaien zie ik niet zo zitten, zijn al lage koppen nu. Dus hele zwikkie maar te koop gezet, evt weer eens proberen als ik nog adapters tegenkom van 15 of 20mm.

Afgelopen week eea gedaan;
- R-line voorbumper gemonteerd
- 6C koplampen gemonteerd
- Front alles LED gemonteerd
- Beurtje laten geven
- Nieuwe stabilisatorstangrubbers (weg gekraak)

Heel ander aanblik uiteraard Big Grin Moet nog eens wat foto's knippen, maargoed ieder weet wel hoe een R-line neus er uit ziet Stick Out Tongue De mistlamproosters ben ik nog niet zo tevreden over; aan 1 zijde mis ik een bevestigingslipje waardoor hij net niet lekker aansluit. Nu 2 opties; dotje kit om te monteren, of ogen open houden voor een nieuw setje. Voorkeur voor het laatste Stick Out Tongue

Alles naar LED icm de 6C koplampen vind ik m erg goed staan, maar is overigens ook nog niet naar mn zin; krijg een melding op het rechtse stadslichtje. Heb nog wel een wishlist met VCDS aanpassingen dus hier komt het uitschakelen van de lampenmelding gewoon bij. Toch eens in gaan verdiepen aangezien ik een kabel heb, of lekker makkelijk, iemand in de buurt zoeken die wat vinkjes wil aanpassen ;)

To do lijstje voor als ik me verveel;
- Skirts monteren (iemand bekend of ik de bevestigingsstrips ook nodig heb?)
- Mistlampkappen vervangen
- VCDS aanpassingen
- 6C grille monteren
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  6R  1.6 TDI 140PK / 320Nm @VAGTechniek 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!