MarkPolo6rbm's 2011 polo 6r bm white

Hallo allemaal,
Vanwege het maken van meer kilometers voor mijn werk heb ik mijn golf 5 1.4 TSI GT Sport ingeruild tegen een Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion.
Hij komt uit 2011 en had bij aanschaf 85.000 op de teller.

Plannen:
- Bluemotion emblemen verwijderen
- Bluemotion grille vervangen door een highline grille (boven en ondergrille)
- Onderbumper spoilertjes verwijderen ivm schade
- Spiegelkappen zwart laten wrappen
- Andere velgen > welke precies nog onbekend denk zwarte 17 inch
- Audio upgrade
- Ruiten blinderen

Foto's bij aanschaf:
2r6ob3p.jpg

2qnnng6.jpg

Vorige auto golf 5 1.4 TSI uit 2008
2woksg2.jpg

2qntwli.jpg
 
Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
tnx, boavista velgen zijn inderdaad vet! Als ik die vind voor een mooi prijsje dan zal ik daar zeker voor gaan.
Heb de onderbumper spoilertjes verwijderd vanwege de schade die erop zat:
2urmope.jpg

Zo ziet hij er dan uit:
1zo9ldx.jpg

Nieuwe voorbumper onderkant (heb deze bij de dealer besteld voor 28 euro.)
2j1tmbk.jpg

Met nieuwe highline boven en onder grille:
10idnb8.jpg

19qsmc.jpg

Was erg makkelijk om te vervangen de bovenste grille zat met 2 schroeven vast en je kon hem er zo naar voren uittrekken.
Onderste grille moet je eerst de kapjes bij de mistlampen lostrekken en daarna trek je de grille er zo uit.

Vind dit er zoveel beter uitzien :)
 
Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: Brent Verhaegen
Mooie nette polo zo man, vraagje wat kost dat die grill en dat rooster in bumper met Chrome rand ?

En waar heb je ze besteld ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6r / Octavia RS  2.0 tfsi 
Dankje, besteld bij mistlampen.nl kost iets meer dan 60 euro bij elkaar. Hierbij moet je wel je vw logo overzetten
Als je hem naast een originele highline zet dan zie je wel iets kwaliteit verschil bij de bovenste grille maar niet storend, dat is ook wel normaal voor dit bedrag
 
Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
Mag ik vragen waar jij de koplampen hebt besteld? Kom verschillende prijzen tegen voor Hella koplampen met H7.

bijv https://www.winparts.nl/verlichting...2-20676/koplamp-rechts/p150235.html#levertijd

Ikzelf rij ook een 1.2 TDI bluemotion uit 2010 en lichtopbrengst is niet echt met die H4, vooral met donker weer en regen.
Wil dus ook die upgrade doen voor meer licht.

Is het plug and play ? Oude eruit en nieuwe hella units erin ???

Alvast bedankt.
 
Volkswagen  polo  1.2 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!