Marijn050 :: 2003 Volkswagen Polo 9N

Een rondje touren met de oude man loont!

Vanmiddag wezen touren met mijn vader. Het viel hem op dat het middenstuk van mijn dashboard (ik weet niet hoe het heet?) beschadigd is.
O.a. van de vorige eigenaar een gaatje van de car-kit, maar ook vele krassen en oneffenheden. Hij zei tegen mij dat ik op zijn kosten maar een nieuwe moest bestellen!

Dus, dat zou ik graag willen, maar weet niet hoe het heet, hoe ik er aan kom, hoe ik het plaats of waar ik dat kan laten doen, en wat het kost.

Is er iemand die mij op de hoogte zou kunnen brengen?

vony4n.jpg
 
Volgens mij bedoeld zijn vader alleen het frontje van de verwarmingsknoppen, want daar zie ik een gaatje zitten.
Als je naar de dealer gaat moeten ze je zo kunnen helpen ook al weet je de naam niet.

Die grote kap kost bij de stealer ca. € 120,--.
Kleine weet ik niet.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Bedankt! Heel slim. Inderdaad niet om gedacht. Ik zal waarschijnlijk dan gaan voor de 6Q0 858 069 S 1QB, maar ik neem met 1 bekerhouder genoegen. De rechter dan, zodat ik links niet hoef aan te passen, aangezien ik mijn USB sticks altijd in links bewaar komt dat wel mooi uit. Zal even op zoek gaan waar ik deze vandaan haal!
 
Mijn kindje is vandaag weer zonder problemen de APK doorgekomen.. Kunnen dus weer eventjes door!
Enkel de V-riem is vervangen en de achterste draagarmrubbers..
Ook zal het slot van de achterklep zsm vervangen worden.. dit schijnt volgens hun de oplossing te zijn om de fout in het slot te verhelpen
 
maar ik neem met 1 bekerhouder genoegen. De rechter dan, zodat ik links niet hoef aan te passen, aangezien ik mijn USB sticks altijd in links bewaar komt dat wel mooi uit.
Denk eraan dat je met een nieuw dashboard links geen mooi bakje hebt zoals je nu hebt.
Het is (voor zover ik weet) of een bekerhouder of een kaartenhoudertje.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!