Marijn050 :: 2003 Volkswagen Polo 9N

Tevens nog dingen wat ik graag wil aanpassen.

- Verlagen (schroefset) Ligt financieel gezien nog het verste weg, maar wil ik wel het liefst. Iemand tips oid welkom! Hoeft niet plat maar wat lager lijkt al een stuk strakker
- Zwarte logo's
- 9N3 achterlichten lijken me wel mooi
- Andere antenne (het liefst een korte) Mijn huidige, standaard, antenne breekt het rubber langzamerhand van af
- Angel eyes en evt. xenon
- Luxe kentekenplaten laten maken
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kleine update:

Dankzij Thomas heb ik ook led lampjes besteld, die ga ik vervangen bij mijn kentekenverlichting.

Ook wil ik eigenlijk mijn remklauwen/schijven behandelen. Ik denk opschuren en dan behandelen/verven? Heb bij AVA een doosje gezien met een reinigingsmiddel en een verf (rood). Denk persoonlijk dat dit wel gaaf zal staan bij mij zomervelgen. Of ik mijn remschijven ook moet verven weet ik niet..

Meningen/tips?

Updates volgen :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jazeker.
Ik heb 2 foto´s. 1 van voor en 1 van na de vervanging. Enige probleem is dat ik bij de foto van na de vervanging, het licht in de schuur al had uitgedaan. Maar neemt het verschil niet weg;

2i9i1bt.jpg

mlqjde.jpg


Zoals je trouwens kan zien bij de eerste afbeelding bij het linker lampje dat hij 'hangt'. Ben er tijdens het schroeven achter gekomen dat het dingetje daar inderdaad los zit. Ik heb het er weer in weten te drukken dus het zit zo goed.. Maar viel me toch eventjes op.

Even anders wat;

Is er iemand die mij weet te helpen aan een 6R antenne? Het enige wat ik tegen kwam was VW Polo 6R Antenne Antennenstab original Stab 20 cm Kurzstab Kurzstabantenne GTI | eBay en deze verkoper verzend niet naar NL. Andere suggesties?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je zou het naar Huifkar Betaal- & Verzendservice Duitsland. De slimme eBay kruiwagen voor Duitsland, Belgi? en Nederland kunnen sturen en hij stuurt het weer naar jou toe.

Overigens wat ik wel het 'nadeel' van led vind is dat de middelste 2 letters niet zo goed verlicht worden. Maar dat komt misschien omdat ik opgelegde letters heb.
Bedankt voor de tip!
M.b.t. die 2 middelste letters heb je zeker gelijk in, dat viel mij ook wel op.. Maar het maakt mij eigenlijk niet zo veel uit. Ik wil ook mijn kentekenplaten nog belegd hebben, waar kan ik dit doen en wat kost dit ongeveer?

Dankjewel! Even kijken welke van de 2 ik nu haal.
 
Bedankt voor de tip!
M.b.t. die 2 middelste letters heb je zeker gelijk in, dat viel mij ook wel op.. Maar het maakt mij eigenlijk niet zo veel uit. Ik wil ook mijn kentekenplaten nog belegd hebben, waar kan ik dit doen en wat kost dit ongeveer?

Ik heb ze laatst bij de hamu laten maken, was 38 euro kwijt.
Hier kan je zien waar je ze kan laten maken in de buurt: Vind hier uw RDW erkende kentekenplaten dealer
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!