Marc's Polo 9n3

Nieuwe matjes

zag ze ook altijd in die 6n2
kwam ze toevallig tegen, en wilde ze hebben :hearteyes:

emNqRA5X.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N en Danny1995
nu nog wit voetverlichting (lampjes heb ik al)
Alles binnenin is al led veranderd :)

wat betere speakers en radio zijn ook in de planning (eerst wat sparen jammer genoeg bij de Intratuin geen geldboompje kunnen vinden) :sweatsmile:

maar vraagje zijn er mensen die hun mistlampen voorin zelf erin hebben gemaakt?
hoe kan ik makkelijk vanuit het interieur in de motorruimte komen

groeten
 
Mistlampen inbouwen is gemakkelijk zelf te doen heb dit een paar weken terug ook gedaan. Ik ben bij het koppelings pedaal naar de moter ruimte gegaan daar zit al een gat met een rubber even een draad van binnen naar buiten steken en dan terug trekken. Ik heb de mistlampen meteen op de TFL pin aangesloten zodat ik ze ook als dagrijlicht kan gebruiken. Ook zweeft er nog ergens een how to rond op het forum als het goed is.
 
  • Leuk
Waarderingen: mvos97
Heb jij een set besteld ? Ik heb dit gedaan en een armatuur was na een paar keer testen al weg gesmolten. Ik heb ze bij mistlampen.nl besteld. Daarna heb ze dus gemaild en kreeg meteen nieuwe opgestuurd. Als de lampen van het merk Depo zijn zit het wel goed. Maar anders zou ik ze toch even nakijken na een paar keer testen. Wel super service moet ik zeggen maar er zaten slecht lampen tussen zeiden ze.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!