Marc's polo 6r
Marc's polo 6r

Marc's polo 6r

Merk
Volkswagen
Model
Polo
Uitvoering
6R
Kleur
Zwart
Bouwjaar
2013
Hi all,

Even voorstellen, ik ben Marc, 21 jaar en kom uit de kop van Noord Holland. Ik ben sinds enkele weken in bezit van een zwarte Polo 6R 1.2TSI BM als comfortline met enkele luxere items zoals dimmende binnenspiegel, leren stuur handrem en versnellingspook. Voor mijn eerste auto ben ik er meer dan blij mee!
Heb ondertussen ook al enorm veel foto's gemaakt, hier zijn er twee van.
oZ7OFX8.jpg

Y6XSEgG.jpg


Heb zelf nog niet heel veel plannen qua veranderingen. Heb wel kleine dingen gedaan zoals andere kentekenplaathouder (zonder reclame), wielmoer dopjes aangeschaft en bijvoorbeeld anti slip matjes welk nog onderweg zijn. Hiernaast wil ik nog een keer m'n achterramen wat verduisteren, vind dat er toch wel gaaf uitzien. Ook wil ik nog een keer needle sweep aan laten zetten, dus als er iemand is in de buurt van Alkmaar of daarboven met VCDS let me know!
Als jullie nog suggesties hebben voor wat er gedaan kan worden, laat het me weten!

Edit: hoe moet het item uit de showroom gekoppeld worden hieraan? Zie geen optie hiervoor staan.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 90pk BlueMotion 
Thanks!
Ben op dit moment nog aan het zoeken naar iemand met VCDS, nog niet echt een succes tot nu toe. Binnenkort maar eens in het VCDS subforum vragen. Denk ook dat ik coming/leaving home aan wil laten zetten. Is toch weer een kleine extra functie die het net weer wat luxer maakt, snap alleen nog niet helemaal hoe leaving home werkt aangezien er geen automatisch licht op zit. Coming home was door middel van een keer met het grote licht te seinen maar leaving is mij nog niet bekend. Hebben jullie een idee?
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 90pk BlueMotion 
Even een kleine update. Dit weekend het TSI en het Bluemotion logo eraf gehaald, vind een lege achterkant toch mooier.
no-tsi-bluemotion-zonder-kenteken-jpg.13224


Hiernaast was er gister nog even iemand zo grappig geweest om een kras van links tot rechts op m'n motorkap te zetten. Gelukkig niet alleen bij mijn auto, maar het blijft evengoed vervelend.
wzbMyb4.jpg


Na een wasstraat en wat poetsen (Polish & Wax color voor degene die het willen weten, kwam een ander mee) ziet de kras er gelukkig al een stuk beter uit.
T8deLoc.jpg


Binnenkort maar weer wat mooie foto's maken!
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 90pk BlueMotion 
Iemand enig idee hoe de interieur kleur heet van mijn Polo? Ben aan het kijken naar een nieuwe radio waarbij een kleur gekozen kan worden maar ik heb geen idee wat de officiele kleur naam is. Ik weet dat piano black één van de kleurnamen is maar dat is die van mij niet.
img_20160403_123934-jpg.13562

En hierbij ook meteen een foto van m'n telefoonhouder, ideaal en zit niet in de weg!
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 90pk BlueMotion 
ik heb dit ook en het is standaard op veel polo's. gewoon zwart noem ik het. Ik heb ook een andere radio maar ik heb gekeken of de knoppen van de radio dezelfde kleur licht gaven als de raamschakelaars en andere knoppen. Rood dus.20151229_143337.jpg
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
  • Leuk
Waarderingen: Marc.
Vandaag toch maar ff langs de dealer gereden, zei konden me vertellen dat het officieel 'Titanium zwart' moet zijn. Jammer genoeg komt dit niet overeen met de kleuren die ik kan vinden op internet.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 90pk BlueMotion 
Vandaag toch maar ff langs de dealer gereden, zei konden me vertellen dat het officieel 'Titanium zwart' moet zijn. Jammer genoeg komt dit niet overeen met de kleuren die ik kan vinden op internet.
waarom maak jij je zo druk over de kleur? Ik heb gewoon een radio gekocht met rns look en het frame van de radio is toch dezelfde kleur als de rest er omheen, zie foto
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
waarom maak jij je zo druk over de kleur? Ik heb gewoon een radio gekocht met rns look en het frame van de radio is toch dezelfde kleur als de rest er omheen, zie foto
Aangezien ik het er niet uit vind zien als de radio piano black zou zijn en de rest van de auto een andere kleur. Als ik het doe wil ik het goed doen.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 90pk BlueMotion 
ik heb het voorbeeld toegevoegd, een zwarte radio net zoals de rest van het dashboard. En dat kleine zwarte hoogglansrandje bij mij om het display vind ik niet storen omdat ik aan de buitenkant ook hoogglans zwarte accenten heb.06-2016 Andre1968.jpg
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!