Majinbuu, nieuwe velgen !

Re: Majinbuu, heb weer een polo !

@Johan

Het was geen polo, ;) .
Leon is gewoon een goede auto, maar de 1.4 tsi motor lust wel wat en is qua kosten toch duurder in de maand als een 1.4 polo.
Ik kon quitte spelen met de inruilwaarde van de leon, t.o.v de prijs die ik ervoor betaald had.
Wou heel graag weer een zwarte polo, is en blijft toch mijn favoriete kleur, zien mijn oude 6N.
 
Re: Majinbuu, mini-update.

Vandaag even de type-aanduiding eraf gehaald en een kentekenhouder zonder reclame geplaatst.



Verder een audi tt pedalenset en een uitlaatsierstuk besteld, nu nog een beslissing nemen over welke velgen.
 
Re: Majinbuu, highline grille.

Vandaag een highline ondergrille gemonteerd, staat toch wel mooi op een zwarte 6r.



En de wintervelgjes, mooi man :? , kan niet wachten op het voorjaar, kan ik op velgenjacht.

 
2 uur bezig geweest met schoonmaken, laat nu de sealent 24 uur drogen, oude eigenaar had ze in 1,5 jaar flink verwaarloosd.
Nou hopen dat de winter helemaal niet doorzet des te sneller kunnen ze eronder.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!