Majinbuu, nieuwe velgen !

Was al enkele keren op dit forum geweest, leek me leuk om ook een topic aan te maken.
ben voornamelijk actief op het vwpolo forum, dit is mijn nieuwe 6R highline uitvoering. 1.4 motor, in de kleur peppergrey.





En nog 2 foto's van mijn oude 6N

 
Re: Majinbuu's 6R Highline

Eerst het spaarvarken maar weer spekken, er komt binnenkort wel een andere radio in want heb nu een oude lelijke pioneer in zitten.
Met de tijd 17 inch velgen en wellicht een kleine verlaging, ga van het weekend de cijfers en type aanduiding van de achterklep afhalen.
Heb ook al mooie instaplijsten gezien en chrome ringen voor om de verwarmingknoppen, dat zijn relatief kleine uitgaven dus dat kan nog.
 
Re: Majinbuu's 6R Highline

of natuurlijk grappige punchlines eronder zetten ;)

Ik heb een sticker over de garage-reclame heen geplakt met de tekst "RIJ NOOIT HARDER DAN JE BESCHERMENGEL KAN VLIEGEN" ;)
 
Re: Majinbuu's 6R Highline

Die stickers zijn niet echt mijn ding, maar... "Lach naar me als je geen ondergoed draagt" vond ik dan wel weer leuk ;)
binnenkort ga ik toch luxe platen halen, die met dikke letters/cijfers, en dan gelijk andere houders plaatsen.
 
Re: Majinbuu's 6R Highline

Fludizz zei:
of natuurlijk grappige punchlines eronder zetten

Ik heb een sticker over de garage-reclame heen geplakt met de tekst "RIJ NOOIT HARDER DAN JE BESCHERMENGEL KAN VLIEGEN"

majinbuu zei:
Die stickers zijn niet echt mijn ding, maar... "Lach naar me als je geen ondergoed draagt" vond ik dan wel weer leuk ;)
binnenkort ga ik toch luxe platen halen, die met dikke letters/cijfers, en dan gelijk andere houders plaatsen.

Haha... zeker zo een fun-liner? Heb ik ook over mn reclame van mn kenteken achter geplakt. Maar dan met de tekst "Heb een hekel aan bumperklevers... Heb er weer één voor me" ;). Maar wordt binnenkort vervangen door een chromen omlijsting, staat toch wat netter dan een tekst.

Enne ziet er beter uit, een mooie schone achterkant zonder type aanduiding :). Netjes gedaan!
 
Re: Majinbuu's 6R Highline

Ik had ook eerst van die chromen erom heen zitten maar dat vond ik erg tegenvallen dus die heb ik op het werk maar bij onze servicewagen gemonteerd :cool: , nu zelf zwarte met een dun randje waar ze in geklikt zitten, ziet net wat strakker uit :)
 
Re: Majinbuu's polo=weg, welkom Leon.

Polo tijdje geleden verkocht, super auto verder, kon alleen moeilijk wennen aan de 1.4 motor.
Wou toch iets met een wat sterkere motor met wat trekkracht onder in het toerenbereik.
Wou eerst een polo 1.2 tsi, maar gezien de prijs is het een Seat Leon met 1.4 tsi motor geworden.



Is een Businessline met zo'n beetje alle opties die ik ook in de polo had, alleen een voor mij fijnere motor.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!