Maik's 9N krijgt een vervanger :: 2002 Volkswagen Polo

Kleine mini update.. De navi vin isvan het dak af en heeft weer plaats gemaakt voor een originele spriet. Helaas bleek mijn eigen antenne voet niet meer te functioneren en moest ik een nieuwe kopen. Aangezien de 6R variant met korte antenne goedkoper was dan de 9N variant rij ik nu met een 6R antenne Big Grin

Plug and play? Ja zeker!

Next up: Nieuw voorruit, zit helaas een barst in de ruit...
 
Zo weer even wat nieuw leven in mijn topic blazen. Ik loop al langere tijd aan tegen het feit dat ik een highline beige leren interieur heb met bijpassende deurpanelen voor elektrische ramen. Alleen heb ik ooit de meest karige Polo gekocht die er was, dus zonder electrische ramen, geen centrale vergrendeling, geen airco en ga zo maar door. Twee jaar terug dacht ik al hier verandering in te brengen met behulp van een kabelboom die ik van Johan had gekocht. Helaas had ik niet genoeg research gedaan en is het nooit gelukt. Ik ga het echter nog eens proberen :)

Wat heeft de kabelboom te bieden;
- Kabelboom comfortmodule
- Kabelboom electrische ramen
- Kabelboom centrale deurvergrendeling (incl. achterklep)
- Kabelboom electrische spiegels (incl. verwarming)
- Kabelboom regensensor / automatisch dimmende spiegel
- Kabelboom verlichte make-up spiegels (zonneklep)
- Kabelboom kofferbakverlichting
- Kabelboom alarm

Nog aan te schaffen + al in bezit:

Comfortmodule
- 6Q0 959 433 E, comfortmodule € 50,-
- ......................, bevestigingsplaat (nog op te zoeken)

Electrische ramen
- 6Q0 959 856 .., Bedieningsschakelaar bijrijderskant, al in bezit
- 5K3 959 857 A, Bedieningsschakelaar bestuurderskant, € 20,-
- 6Q2 959 802 A Raammotor links, al in bezit
- 6Q2 959 801 A, Raammotor rechts, al in bezit

Electrische deurvergrendeling
- 6Q1 962 125 .., Schakelaar voor afsluiten auto van binnen uit, al in bezit
- ......................, Slot links, al in bezit
- ..................... , Slot rechts, al in bezit
- 5K0 837 202 A, Klapsleutel (2x), nog op te zoeken

Electrische spiegels
- 6Q1 959 565 D, bedieningspaneel spiegels € 25,-
- 6Q1 857 507 G, Spiegel links, al in bezit
- 6Q1 857 508 G, Spiegel rechts, al in bezit

Regensensor
- 3B0 857 511 G, Beige automatisch dimmende spiegel, al in bezit

Verlichte make-up spiegels (zonneklep)
- ..................... , Beige zonneklep links, al in bezit
- ..................... , Beige zonneklep rechts, al in bezit
- ..................... , Verlichtingskap beige links, al in bezit
- ..................... , Verlichtingskap beige rechts, al in bezit

Alarm
- 6Q0 951 171 D, Interieursensor € 25
- 6Q0 962 109 A, Schakelaar voor uitschakelen alarm € 20
- 6Q0 951 223 B, Sirene € 20

Zo zal het lijstje spoedig aanvullen. Als het allemaal zo ver is zal ik ook zoveel mogelijk proberen de kabelbomen uit te tekenen en deze online te zetten in een how to zodat meerdere mensen mee kunnen genieten. Belangrijk is wel dat je om gebruik te kunnen maken van al deze functie beschikt over de beste uitvoering van de boordcomputer ( 6Q0 937 049 D) en de beste uitvoering van de comfortmodule ( 6Q0 959 433 E)
 
Ja ik moet het gewoon nog een keer proberen, al dat moois in huis hebben en er geen gebruik van maken is natuurlijk zonde! Hopen dat het wat beter verloopt als vorige keer. Zoals in mijn topic te lezen is eindigde dat bij de dealer. Verschil is nu dat ik weet wat er gebeurt is Big Grin. Daarnaast is er een Duitser op Polo9n.info die het ook heeft gedaan zonder problemen.
 
Afgelopen dagen al aardig opgeschoten met het strippen van de kabelboom. Heb ondertussen de kabelboom van het alarm, de regensensor, cruise control en de extra verlichting in de hemel klaar. Ben ondertussen ook aardig op weg met de kabelboom van de comfortmodule, maar daar zit nog wat uitzoek werk in (welke kabel waarvoor is) Gelukkig kom ik een eind met hulp van Elsawin Big Grin. Mocht iemand nog een keer wat nodig hebben, let me know!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!