Maik's 9N krijgt een vervanger :: 2002 Volkswagen Polo

of een extra setje achterlichten op reserve voor de apk of als er iets sneuvelt? ;)

maar met plak reflectoren is vast ook wel iets moois te maken!
iets al een gti 6r achterbumper idee?

Misschien hou ik idd wel een setje achterlichten achter, bestel nu in elk geval nieuwe. Wat betreft reflectoren als 6R GTI, heb een Votex achterskirt en die is wel redelijk clean. Dus denk niet dat ik dat kan gebruiken.
 
Ik noem op:
9N Spiegels in Reflexzilver
29052009401j.jpg

Heuj, reageer eens Big Grin
 
achterlichten gewoon wisselen voor apk joh,
is 2 minuten werk,
blijven de rubbers ook soepel.
als er een bolletje stuk is moet ook je hele unit eraf.
Niet veel moeite, en geen lelijke plak reflectors op je auto.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Achterlichten mod loopt wat vertraging op, had één led lamp gewonnen @ebay maar omdat die kerel alleen naar duitsland wou verzenden a €9,90 zou mijn verzendprijs ineens €49,90 worden voor één achterlicht. Hem meteen gemaild dat ie gek was en de koop mocht ontbinden, daar wil ik niet eens zaken meedoen. In de tussentijd aangesproken op VWFORUM door een lid dat nog een setje led achterlichten had. Helaas bleek voor verzending dat de set niet compleet was dus daar krijg ik me geld weer van terug.

Verder nog geboden op een Volkswagen Orginal Zubehor Einddemper 2*76mm met opschrifting VW Racing, leuk om mijn votex set nog completer te maken. Helaas in de laatste sec overboden, maar ...... ik heb een herkansingsaanbod gehad omdat de hoogste bieder niet reageerd. Even goed denken wat ik nu ga doen, wel 5.5uur heen en 5.5uur terug maar dan heb je wel iets. De einddemper is nieuw / z.g.a.n. Denk mee, to do or not to do?

Plaatje bij het praatje;
Bekijk bijlage 994Bekijk bijlage 995Bekijk bijlage 996
 
Laatst bewerkt door een moderator:
+ 2 tanken benzine a €70,- kom je op een aardig bedrag denk ik.
Vindt het persoonlijk best wel mooi maar voor die prijs en dan voor de looks?
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
Zal in ieder geval wel goed staan, denk ik! Big Grin
En maak er dan gelijk een mooi uitje van, op één dag heen en weer jagen is wellicht wat veel van het goede ...
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
hmm.. dat is inderdaad een flinke onderneming!:roll:
dan zoals je al aangeeft inderdaad mooi even kwijlen bij het porsche museum en dan de volgende dag weer terug ;)

of je moet Starsky zover krijgen dat jullie een afwissel schema gebruiken met rijden en dan in huize Starsky overnachten op de terug weg? :mrgreen:
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!