Maik's 9N krijgt een vervanger :: 2002 Volkswagen Polo

Re: Maik's 9N, Mit liebe zum Detail, mit TFL!

Bas zei:
ik vind die van de A2 Niks daar zit helemaal geen beweging in. Die van MOOG zitten 4 verbindingen in ipv de orginele met 2.

Bij emiel10 heb ik er vanmorgen 2 van Moog gemonteerd ;)

Jep, wegligging is een stuk strakker geworden, die van de A2 zijn inderdaad compleet massief, echter vind de wegligging zo voldoende, plus dat ik nu 18 euro kwijt was, en voor 2 A2 rubbers ben ik 67 euro kwijt. En de kwaliteit van MOOG is gewoon erg goed, beter als OEM
 
Zo laat ik mijn topic ook maar eens updaten aangezien er een hoop veranderd is en nog wat dingen gaan veranderen. Ondertussen is zo goed als het hele interieur beige, van vloerkleed tot aan de hemel. Nu enkel nog even een zacht topdashboard vinden en ik kan mijn beige dashboard inbouwen.

Verder deel ik bij deze al vast een voorproefje van mijn zomer project! Zo zijn er bij de Golf 5, Eos, Passat en Golf Plus led lampen leverbaar geweest. Mijn idee mede mogelijk door onderstaand voorbeeld dit toe te passen in 9N3 achterlichten.

Volkswagen Polo 6R GTI 008.jpgVolkswagen Polo 6R GTI 009.jpgVolkswagen Polo 6R R WRC Street 001.jpg
 
Dat belooft veel goed! Big Grin
ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken! ;)

btw ga je dan nog wat doen met de loze knipperlicht ruimten?
allicht je achteruitrijdlichtje naar deze plekken door verbinden en dan een lekkere bak licht achter de auto hebben? :mrgreen:
 
VW  6R  1.2TDI 
of een extra setje achterlichten op reserve voor de apk of als er iets sneuvelt? ;)

maar met plak reflectoren is vast ook wel iets moois te maken!
iets al een gti 6r achterbumper idee?
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!