Maak het of kraak het!!

Djaggo, persoonlijk denk ik bij je voorbeelden dat je of voor een mustang moet gaan (altijd leuk als die verschijnt op een polo meet:mrgreen:), of toch nog eventjes de schoudertjes eronder moet zetten ;)
of schouders in jouw geval :roll:
kan niet zeggen dat je een iel-ventje bent :lol:

Maargoed, afgaand op wat je op de meet zei heb ik even de vrijheid genomen om een paar voorbeeldjes te zoeken bij onze sponsoren ;)
(deze eerste is denk ik niet helemaal jouw smaak, maar 't kan altijd wel vet staan ;))
18 inch Monaco Mirabeau velgen in de kleur mat zwart gepolijst voor een Volkswagen Polo (2009-2013) ¦ Wielkracht

Evolution S038 velgen in 18 inch ? 5x100 8J ET35 • Amersfoort VelgenHuis.nl

Evolution S038 velgen in 18 inch ? 5x100 8J ET35 • Amersfoort VelgenHuis.nl

en ook nog even een paar voorbeeldjes van marktplaats:mrgreen:

Marktplaats.nl - set 18 inch VW velgen breedset 5X100 DIKKE RAND! - Volkswagen-onderdelen

en zelfs een set zoals die je nu hebt, maar dan een maatje groter Stick Out Tongue
Marktplaats.nl - 18* Inch 5x100 5x112 RH ZW4 10J Velgen + Dunlop Zomerbanden, - Volkswagen-onderdelen

hoop dat 't helpt ;)

edit,
zijn porche turbo's niet wat voor jouw? ;)

WOW HAHA tof dat je ook bent gaan zoeken maar als het voor mij zou zijn dan wil ik liefs geen zwarte velgen en RH velgen prijzig voor 2e hands en ik heb al RH's de enige die mij aansprak waren die BBS replica's

en ik zag die porsche turbo's ook in het chrome zeer vet.
 
Danny ouwe tjoener, laat dan je rh's d'r onder zitten Stick Out Tongue

Ouwe tjoener whahaha ik ga die RH's helemaal opknappen zit nog te denken aan een ander kleurtje voor de harten vd velg en inox randen dus effe sparen en misschien als ik een goedkoop setje vind dat ik die er tijdelijk op zet maar geduld is een schone zaak.

van de week komt er weer een update aan zodra ik het binnen heb effe installeren dan gooi ik weer ff mn garage open met foto's uiteraard
 
zal ik wat 18'' opzoeken voor je? waar houd je van? die sigens enz... vind je dat mooi en die wat ruittie zei enz.. of houd je daar niet van houd je meer van een randje ofzo?
en zoals ruittie zegt adapters eronder en gaan ;)
 
Haha zijn mooie setjes maar, ik ben nog niet echt op zoek hoor!
Als ik andere wil dan wil ik 18 inch omdat ik al een 17 inch setje heb die ik ga opknappen...

On topic; (je mag zelf ook een velg plaatsen)

MAAK HET OF KRAAK HET!!

vorsteiner_vse-003_forged_wheels.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!