Maak het of kraak het!!

WUAHAHAHA jullie zijn erg!!
Maar jullie hebben wel gelijk. Ze zijn niet lelijk, maar gaan minder mooi staan onder de Polo.
Maar aan de andere kant apart zijn KAN ook mooi zijn.

Anders moet er misschien gefotosoept worden. Dan kun je het beter zien en vergelijken?
 
vind ze er ook niet onder passen Big Grin, wat ik wel redelijk vet vind en niet te duur, zijn touareg velgen met een lekker smal getrokken bandje, mooi oem+, maarja dat zijn smaken verschillen zeker Big Grin
 
Djaggo, persoonlijk denk ik bij je voorbeelden dat je of voor een mustang moet gaan (altijd leuk als die verschijnt op een polo meet:mrgreen:), of toch nog eventjes de schoudertjes eronder moet zetten ;)
of schouders in jouw geval :roll:
kan niet zeggen dat je een iel-ventje bent :lol:

Maargoed, afgaand op wat je op de meet zei heb ik even de vrijheid genomen om een paar voorbeeldjes te zoeken bij onze sponsoren ;)
(deze eerste is denk ik niet helemaal jouw smaak, maar 't kan altijd wel vet staan ;))
18 inch Monaco Mirabeau velgen in de kleur mat zwart gepolijst voor een Volkswagen Polo (2009-2013) ¦ Wielkracht

Evolution S038 velgen in 18 inch ? 5x100 8J ET35 • Amersfoort VelgenHuis.nl

Evolution S038 velgen in 18 inch ? 5x100 8J ET35 • Amersfoort VelgenHuis.nl

en ook nog even een paar voorbeeldjes van marktplaats:mrgreen:

Marktplaats.nl - set 18 inch VW velgen breedset 5X100 DIKKE RAND! - Volkswagen-onderdelen

en zelfs een set zoals die je nu hebt, maar dan een maatje groter Stick Out Tongue
Marktplaats.nl - 18* Inch 5x100 5x112 RH ZW4 10J Velgen + Dunlop Zomerbanden, - Volkswagen-onderdelen

hoop dat 't helpt ;)

edit,
zijn porche turbo's niet wat voor jouw? ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Hij vraagt toch om onze mening, dan kan jij zo'n reactie verwachten Stick Out Tongue :mrgreen:

Je heb helemaal gelijk ;)

Het leek mij leuk om een "make it or break it" topic te maken met meerdere velgen om te zien wat mensen leuk vinden
en dan velgen die je niet vaak tegen kom.

De standaard velgen (VAG) zijn allemaal wel leuk maar niet origineel (mijn mening) en de Rotiforms, 3SDM, Vossen etc. velgen kennen we ook maar zijn dan ook zeer prijzig vandaar dit aan gemaakte topic ;)

Dus nu de volgende die ik gevonden heb;
MAAK HET OF KRAAK HET!

OZ copy.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!