M&G samen rijden 24 April WEST (A4, A12) iemand?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke super!
Dan gaan we, als Mauri is aangesloten, de A12 op richting de Andel, tussen Gouda en Reeuwijk, om Enzo mee te nemen. En als jullie zin hebben, kunnen we de Polo 1F ophalen, zie hierboven, bij de Mac Bodegraven, dan sluit hij aan en dan rijden we door naar de Meern... :mrgreen:
Klinkt dat goed..??
 
ah ja no problem
voor mij maakt het niet uit als we in voorburg aankomen we kunnen idd Enzo + PoloF1 nog ophalen...is gewoon langs de snelweg dus dat moet goed lukken.

worden wel veel polo's achter elkaar dan lol...
 
@polo1fbodegraven was ik niet man in gouda, zat vandaag in sliedrecht ghehe ik heb btw vernomen dat er een zwarte polo rijdt met dezelfde stickers die ik heb maar dan grijs doorlopend naar achteren.

@mauri
chicks hoeveel? :mrgreen: ik ken wel een paar van die beursbabes
 
Ik kan wel wat chicks regelen van de zaak... Alleen het nadeel is, ze weten alleen hoe ze achter een bar moeten staan, niet hoe ze een auto moeten wassen... Stick Out Tongue Stick Out Tongue

@ Mauri
Uurtje of 12 op het KJ plein??

@ Enzo & Andy
Half 1 bij de Andel?

Gaat lukken toch heren? Ben niet zo'n slimmerd op het gebied van tijd namelijk ;)
 
Heb vernomen dat er veel duitsers dit weekend naar NL zullen komen en ook veel mensen zulle het water op gaan zoeken hope dat het niet druk zal zijn onderweg! :mrgreen:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!