M&G samen rijden 24 April WEST (A4, A12) iemand?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee ik ga gelijk de A12 op... Gelijk richting Utrecht
Jij kan toch naar beneden van de A4, naar de A12?? Stick Out Tongue

Trouwens was van het weekend, om 3uur s'nachts eventjes naar jullie McDrive gereden... Was de enige die nog open was...:mrgreen:
 
oh ja dat kan ook Big Grin ik rij anders wel naar beneden en dan richting A12 Stick Out Tongue
waar moet ik jullie meeten dan? moet ik naar Voorburg komen?

Oh ja klopt Hoofddorp Mcdonalds is 24u open Big Grin pretty nice ey ;)
maar zag wel dat ik meer als 36km moet omrijden als ik via voorburg ga hmm maja maakt me niet zoveel uit het is wel leuker om met een groepje richting AC De meern te gaan toch ;)?
 
Okidoki ik join wel Big Grin
wat is KJ plein eigenlijk? adres en tijd?
als we om 13:00 uur bij AC de meern willen zijn zullen we dan om 12:15 ofzo afspreken bij voorburg?

ik PB jou en Mauri wel even me nummer :) ik heb ook whatsapp Big Grin
 
mitchi3 zei:
Je kan ook eerder komen naar mij, heb nog die led's voor jou liggen... ;)

Oh heb je die andere al geinstalleerd? werken ze al?
PB me je adres dan eventjes dan kom ik wel wat eerder idd ;) gelijk installeren? haha opzicht kleine moeite om het even te doen...zou super vet zijn als ze eindelijk werken (ik kreeg gewoon 2 kapotte led stadslichten thuisgestuurd :x )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!