Goedemiddag iedereen,
Na wat rondgekeken te hebben, toch maar even een account aangemaakt.
Sinds begin 2019 in het bezit van mijn eerste auto, Polo AW 2019 Highline 115pk DSG. Kleur wit zilver.
Wat foto's:
Mijn 2 passies; mijn werk (treintjes rijden) en de auto natuurlijk!

Wat opties die ik erop heb zitten:
- DSG automaat
- Executive pakket
- LED pakket
- Spiegelpakket
- Licht en zicht pakket
- Active info display
- Achteruitrijcamera
- Sensoren
- Park assist
- Getint glas
Ik heb deze auto nu anderhalf jaar, alhoewel ik weinig ervaring heb met andere auto's... bevalt deze auto mij gigantisch goed! De degelijkheid spat er vanaf.
Via Google kwam ik op deze site terecht, ik zocht namelijk op hoe ik die verschrikkelijke niet-LED-lampen uit mijn LED-lampen kan krijgen. Knipperlicht achter, bochtverlichting voor... etc. Daar hoor je mij dus binnenkort nog wel een keer over.
Na wat rondgekeken te hebben, toch maar even een account aangemaakt.
Sinds begin 2019 in het bezit van mijn eerste auto, Polo AW 2019 Highline 115pk DSG. Kleur wit zilver.
Wat foto's:
Mijn 2 passies; mijn werk (treintjes rijden) en de auto natuurlijk!

Wat opties die ik erop heb zitten:
- DSG automaat
- Executive pakket
- LED pakket
- Spiegelpakket
- Licht en zicht pakket
- Active info display
- Achteruitrijcamera
- Sensoren
- Park assist
- Getint glas
Ik heb deze auto nu anderhalf jaar, alhoewel ik weinig ervaring heb met andere auto's... bevalt deze auto mij gigantisch goed! De degelijkheid spat er vanaf.
Via Google kwam ik op deze site terecht, ik zocht namelijk op hoe ik die verschrikkelijke niet-LED-lampen uit mijn LED-lampen kan krijgen. Knipperlicht achter, bochtverlichting voor... etc. Daar hoor je mij dus binnenkort nog wel een keer over.

Laatst bewerkt:
Volkswagen
Polo AW 2019