Logo voor- en achterkant zwart

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 195
  • Startdatum
Vet!! Big Grin Big Grin
Van zodra ik nog s onderdelen ga spuiten, neem ik dit zeker mee!!
Dus je begint aan de zijkant van het logo volledig rondom spatie te maken tussen het mechanisme en het logo, en dan bovenaan de letters uit de houders klikken, correct??

Grtz
 
Ja ik vind de achterkant er een stuk strakker uitzien zo! Klopt wat je beschrijft, constant goed op blijven letten dat het logo onder de zelfde hoek loskomt en gelijktijdig uitklikken. Jr kunt op de foto zien waar hij vast zit in de letters, rondom zit hij nergens vast, succes man!

Nu wil ik nog de achterlichten iets donkerder, ff kijken waar de goeie te koop is!
 
Jep je ziet mooi dat enkel de letters vastzitten..
Ga eerst rondom losmaken, nadien elk randje van elke letter gelijkmatig omhoog duwen met een platte schroevendraaien (kleintje natuurlijk ;) ) en zo tie zien in het midden beginnen??
Bedoel je de OEM achterlichten?? Heb de mijne bij de dealer gekocht (wel volle pot betaald, wrs op ebay ook wel te fixe)

Grtz
 
Ik heb de originele Antracite 'smoke' achterlichten (197euro) dus idd met rond/vierkant licht (niet zoals de Indische die rechthoekig zijn)..
Ik hou je zeker op de hoogte.. Wiet weet probeer ik het morgen al (plak ik gwn de gleuven af en steek ik het mechanisme terug zonder logo ;) )

Grtz
 
ropo2002 zei:
PRIdEVisions zei:
en hoe heb je dat dan zo gedaan dat de achtergrond in je lakkleur is gedaan ? die rubber goed inspuiten in plasticprimer en dan met je lakkleur erover ? of wat ?

De achterkant, waar het logo op vast zit heb ik ook gespoten. Het is geen rubber maar hard plastic. Het is een wat ruw materiaal dus daar hecht verf goed op. Ook goed ontvetten, bijv. met pure ammonia, licht schuren, de gaatjes afplakken en dan ook spuiten.

Primers e.d. zijn goed bij vooral zeer glad en grote oppervlakken kunstof, laat je niet gek maken!!! ;)


ok, hartelijk bedankt voor je info man !
 
Zojuist het logo van het mechanisme gekregen en het heeft mij 2min 10sec bezig gehouden ;)
Ik heb zelfs enkel rondom het logo de letters moeten losmaken, van wat ik kan zien zitten de letters ook rondom vast onder een paar lipjes.. Eens deze los zijn, kwam bij mij het volledige logo los Big Grin

Grtz
 
Smartie86 zei:
Zojuist het logo van het mechanisme gekregen en het heeft mij 2min 10sec bezig gehouden ;)
Ik heb zelfs enkel rondom het logo de letters moeten losmaken, van wat ik kan zien zitten de letters ook rondom vast onder een paar lipjes.. Eens deze los zijn, kwam bij mij het volledige logo los Big Grin

Grtz

Mooi zo!, spuit je het kunstof van het mechanisme ook mee?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!