Lichtschakelaar probleem

aan de schakelaar en de massa kabel heb ik niets verdacht gezien (heb deze wel nog niet uitgemeten, das een werkje voor morgen) ;):)
als ik de schakelaar in (auto) stand en (manueel dimlicht) stand uit trek zo dat mijn achtermistlicht brand dan branden wel alle lampjes in de schakelaar, als ook de verlichting in de deuren (spiegel en raambediening)
in de stand (manueel standlicht) en (manueel dimlicht) brand de verlichting daarvan niet op de schakelaar (en ook de verlichting van de spiegel en raambediening)
dat is hetaere aan heel het verhaal.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
ondertussen es iemand naar gekeken. schakelaar is blijkbaar niet het probleem.
zou toch aan één van de aanpassingen moeten liggen, conflict.
maar ook na de aanpassingen terug te zetten blijft hetzelfde probleem.
mss toch es bij een andere garage gaan informeren om em terug fabrieksinstelling te zetten of zo, tenzij er iemand interesse heeft om er es in te duiken.
het probleem stoort me ondertussen niet echt meer aangezien alles normaal werk maar in orde is natuurlijk altijd leuker ;)
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Heb je met VCDS zitten coderen contact me dan even dan moeten we het redelijk makkelijk (op afstand) op kunnen lossen., App me anders even
ik heb een paar dingen met obdeleven app gedaan en een paar dingen met obdelven via longcoding en adaptations.
alles werk naar behoren dat ik heb aangepast en heb voor de rest geen problemen enkel dat raar voorval met de lichtschakelaar en de verlichting van de ruitenbediening in de deuren.
zou wel cool zijn mocht dit toch opgelost kunnen geraken.
ik het weekend kan ik gerust eens afspreken, en voorlopig ben ik volgende week onder voorbehoud vrij.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!