Licht advies gevraag voor polo 6r met h4 koplamp

Ik heb nu ook H4 bi xenon R lampen in me auto zitten.. ik zit ook te denken om projectors in te bouwen, dan is het licht gebundeld en dat ziet er fantastisch uit.. Hoe het nu zit, ben ik ook tevreden mee, alleen is het licht niet gebundeld..

Ik heb op youtube een paar tutorials gezien mbt het bouwen van projectors.. Dat is best wel te doen..Enigste wat ik me afvraag is, waar ik die rubber kan vinden, waarmee ze de lamp weer dicht plakken en hoe het heet.. Weet iand dat toevallig?
 
Interessant, wat voor dingen stuur je aan met de arduino, dimmende led verlichting tijdens knipperlicht?

Zou je trouwens rare dingen krijgen wanneer je een xenon-R lamp achter een projector zet? ik verwacht het niet.
Dit omdat ik het R-setje wel opnieuw wil gaan gebruiken omdat deze storingsvrij werkt en de kleur is precies wat ik er van verwacht had.
 
Zo, vanmorgen bij Autoexecutive in Zwolle geweest. Had garantie H4 bi-xenon, ballast aan de rechterkant bleek defect. Vorig weekend Dectane Daylines ingebouwd, dus bi-xenon H4 geruild voor xenon H7 dimlicht. Uitstekende service daar, nieuwe bekabeling weer goed weggewerkt, ook dat Dectane kabeltje dat ik amateuristisch had gebruikt. Ik houd Mikel op de hoogte over de Dectanes omdat hij er over denkt om ze te gaan aanbieden.

Nog niet in het donker gereden, maar het ziet er goed uit, o.a. door de lens. Dat was met H7 al zo. Lichtopbrengst lijkt meer dan H7 (en veel meer dan halogeen H4). Xenon oogt ook passender bij de LED's voor zover dat belangrijk is. Zal als het donker is foto's maken.

Verder heeft ie met VAGcom de drl in de bumper uitgezet. Nordic settings aan zodat LEDs nu ook drl zijn. Dat met Nordic ook de achterlichten branden is misschien teveel, en toch: op de snelweg opgelet en bijna iedereen rijdt met volle verlichting, incl dimlicht. De LEDs geven als drl niet veel licht (komt mss doordat het zonnig is vandaag), maar hebben wat mij betreft genoeg om gezien te worden.

En als service heeft Mikel wat VAG-com aangepast. Eindelijk alle deuren open met één klik.

:grin:
 
Zo, vanmorgen bij Autoexecutive in Zwolle geweest. Had garantie H4 bi-xenon, ballast aan de rechterkant bleek defect. Vorig weekend Dectane Daylines ingebouwd, dus bi-xenon H4 geruild voor xenon H7 dimlicht. Uitstekende service daar, nieuwe bekabeling weer goed weggewerkt, ook dat Dectane kabeltje dat ik amateuristisch had gebruikt. Ik houd Mikel op de hoogte over de Dectanes omdat hij er over denkt om ze te gaan aanbieden.

Nog niet in het donker gereden, maar het ziet er goed uit, o.a. door de lens. Dat was met H7 al zo. Lichtopbrengst lijkt meer dan H7 (en veel meer dan halogeen H4). Xenon oogt ook passender bij de LED's voor zover dat belangrijk is. Zal als het donker is foto's maken.

Verder heeft ie met VAGcom de drl in de bumper uitgezet. Nordic settings aan zodat LEDs nu ook drl zijn. Dat met Nordic ook de achterlichten branden is misschien teveel, en toch: op de snelweg opgelet en bijna iedereen rijdt met volle verlichting, incl dimlicht. De LEDs geven als drl niet veel licht (komt mss doordat het zonnig is vandaag), maar hebben wat mij betreft genoeg om gezien te worden.

En als service heeft Mikel wat VAG-com aangepast. Eindelijk alle deuren open met één klik.

:grin:

Bij Dectane vindt ik persoonlijk dat de ledjes zowiezo minder fel branden. Is er geen optie om die ledjes feller te laten branden door hem anders aan te sluiten?
 
Goedenavond dames en heren, ik heb vandaag de koplampen van mijn BM (H4) vervangen met 6R koplampen met H7. Dacht plug en play, klaar.. constateer dat dimlicht uitgaat als ik grootlicht aanzet?? En het lijkt wel dat de H7 lampen minder sterk branden? Kent iemand dit probleem?
 
Volkswagen  Polo bleumotion  1.2 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!