Levertijden GTI ...... ;-(

Hij is binnen! aflevering ergens week 2! Fotos zijn mooi maar wat is tie mooi in het echt zeg..!

img2675zz-1.jpg

img2676n-1.jpg
 
Update :

En nu is de echte reden van de vertraging pas duidelijk geworden. De auto stond inderdaad bij Pon in maar had een probleem ..... hij wilde niet starten .......
Dat was dus ook al zo toe die ergens in oktober van de vrachtwagen af is gereden in Leusden. Wat ze daarna hebben gedaan is een raadsel maar in ieder geval was het probleem niet opgelost. Nu de dealer ook besefte dat hij door de PON aan het lijntje is gehouden is de druk verhoogd en is er een vergelijkbare GTI gevonden in de voorraad. Die gaat dus een dezer dagen mij kant uit komen, na 6 maanden wachten.

Zitten een paar extra opties op, licht & zichtpakker (?) , parkeersensoren (niet zelf gekozen omdat ik dat op zo'n kleine auto wat overdreven vind), en de andere Detroit velgen. Uuteraard zonder kosten.

Dus ik hoop binnenkort een fotootje te kunnen posten ... Maar ik beloof niets !
 
Joepa4 zei:
Update :

En nu is de echte reden van de vertraging pas duidelijk geworden. De auto stond inderdaad bij Pon in maar had een probleem ..... hij wilde niet starten .......
Dat was dus ook al zo toe die ergens in oktober van de vrachtwagen af is gereden in Leusden. Wat ze daarna hebben gedaan is een raadsel maar in ieder geval was het probleem niet opgelost. Nu de dealer ook besefte dat hij door de PON aan het lijntje is gehouden is de druk verhoogd en is er een vergelijkbare GTI gevonden in de voorraad. Die gaat dus een dezer dagen mij kant uit komen, na 6 maanden wachten.

Zitten een paar extra opties op, licht & zichtpakker (?) , parkeersensoren (niet zelf gekozen omdat ik dat op zo'n kleine auto wat overdreven vind), en de andere Detroit velgen. Uuteraard zonder kosten.

Dus ik hoop binnenkort een fotootje te kunnen posten ... Maar ik beloof niets !


Kolere! wat had ik dan boos geworden...jou ff een maandagmorgen wagen in je maag splitsen...grrr
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!