Levertijd

IMG_20191114_233957.jpg

Vandaag opgehaald en al wat kilometertjes mee gemaakt. Het is het wachten waard (persoonlijk gezien ik van een franse auto af kom...).

Rijd heerlijk en leuk zo met r-line exterieur en interieur. Wat me gelijk opviel is dat de active info display rode toerentellers bevat en niet de blauwe van de R-line... Wel positief verrast!

Minder positieve punten:
- Geen dodenhoek assistent in de spiegels terwijl dit onderdeel was van een pakket die ik had gekozen. Ben ook niet geïnformeerd dat ze dit weg zouden. Had die optie graag gehad namelijk...
- Lendensteun (volgens mij) niet verstelbaar terwijl dit ook in een pakket zat, ook niet over geïnformeerd... Of ik heb hiervoor niet goed gekeken kan ook.
- Debadge gekozen (zonder polo logo achter) maar toch erop gekregen. Niet zo erg gezien het toch best strak staat!

Al met al heel erg blij mee. Weet alleen niet of ik het moet aankaarten wrm de dodenhoek assistent er niet bij zit...
 
Polo  Highline Business R  1.0 TSI 95Pk 
IMG_20191114_233957.jpg

Vandaag opgehaald en al wat kilometertjes mee gemaakt. Het is het wachten waard (persoonlijk gezien ik van een franse auto af kom...).

Rijd heerlijk en leuk zo met r-line exterieur en interieur. Wat me gelijk opviel is dat de active info display rode toerentellers bevat en niet de blauwe van de R-line... Wel positief verrast!

Minder positieve punten:
- Geen dodenhoek assistent in de spiegels terwijl dit onderdeel was van een pakket die ik had gekozen. Ben ook niet geïnformeerd dat ze dit weg zouden. Had die optie graag gehad namelijk...
- Lendensteun (volgens mij) niet verstelbaar terwijl dit ook in een pakket zat, ook niet over geïnformeerd... Of ik heb hiervoor niet goed gekeken kan ook.
- Debadge gekozen (zonder polo logo achter) maar toch erop gekregen. Niet zo erg gezien het toch best strak staat!

Al met al heel erg blij mee. Weet alleen niet of ik het moet aankaarten wrm de dodenhoek assistent er niet bij zit...

Heb je serieus niet meer de blauwe toerentellers?? Dat zou jammer zijn.. Ik vind die rode niet om aan te zien namelijk straks.. Hoop dat het een programmeer foutje is ;)
 
Volkswagen  Polo AW  1.5 TSI - 150pk 
IMG_20191114_233957.jpg

Vandaag opgehaald en al wat kilometertjes mee gemaakt. Het is het wachten waard (persoonlijk gezien ik van een franse auto af kom...).

Rijd heerlijk en leuk zo met r-line exterieur en interieur. Wat me gelijk opviel is dat de active info display rode toerentellers bevat en niet de blauwe van de R-line... Wel positief verrast!

Minder positieve punten:
- Geen dodenhoek assistent in de spiegels terwijl dit onderdeel was van een pakket die ik had gekozen. Ben ook niet geïnformeerd dat ze dit weg zouden. Had die optie graag gehad namelijk...
- Lendensteun (volgens mij) niet verstelbaar terwijl dit ook in een pakket zat, ook niet over geïnformeerd... Of ik heb hiervoor niet goed gekeken kan ook.
- Debadge gekozen (zonder polo logo achter) maar toch erop gekregen. Niet zo erg gezien het toch best strak staat!

Al met al heel erg blij mee. Weet alleen niet of ik het moet aankaarten wrm de dodenhoek assistent er niet bij zit...
Dat dodehoek assistent verhaal dat is hier op het forum meermaals besproken en zit niet meer op de 2020 auto's, waarschijnlijk pas weer vanaf halverwege 2020 leverbaar. enige wat je kan aankaarten is of je er wel of niet voor betaald heb of in de lease is opgenomen.
dat zonder badge is idd een ding, vriendin van mij had zonder besteld kreeg ook met.. gelijk thuis er af gehaald.
Lendensteun zit aan de zijkant van je rugleuning die plastic hendel en die voel je dan vanzelf in je rug komen, in te stellen naar wat je fijn vind
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Zou het zeker aankaarten. Als het een lease auto is ook zeker bij de LM aangeven. In iedergeval veel plezier met je nieuwe auto. Hij ziet er goed uit!
Is helaas niet bestelbaar. Pas per begin 2020 komt dit weer terug icm lane assist. Je dealer had je inderdaad alleen wel even op de hoogte mogen stellen
@Torx MY2020 heeft de rode tellers bij R-Line :)
 
Seat  Ibiza FR  1.8 20VT 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!