Levertijd

Mijn Polo is op 5-9-19 besteld door de dealer en verwachtte productie datum was week 50 / verwachtte aflevering week 6-2020.
Vorige week kreeg ik een mail dat mijn auto al in week 47 in productie gaat en de dealer verwacht hem midden januari al af te kunnen leveren. Ik ben benieuwd.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.0 TSI 95pk DSG (2020) 
sowieso nieuwe jaar dus, lekker proberen met de dealer zsm te regelen in het nieuwe jaar die kan dit wel weer met de lease regelen

Ja idd! Heb de dealer terug gesproken erover, hij zegt dat het sws sneller zan zijn dan 24-02.
Krijg van beide partijen eigenlijk geen concreet nieuws.
Dus geen berichten over productie, aflevering enz.
Voelde me zelfs een "stalker".
 
VW  Polo AW Highline  1.0 
Mijn Polo is op 5-9-19 besteld door de dealer en verwachtte productie datum was week 50 / verwachtte aflevering week 6-2020.
Vorige week kreeg ik een mail dat mijn auto al in week 47 in productie gaat en de dealer verwacht hem midden januari al af te kunnen leveren. Ik ben benieuwd.
Mijne is in week 1 of 2 van september besteld. Kreeg een verwachte leverdatum 28 januari 2020 door.
 
Volkswagen  Polo Highline  1.0 DSG 115 PK 
Mijne is in week 1 of 2 van september besteld. Kreeg een verwachte leverdatum 28 januari 2020 door.
Zo heb ik besteld de laatste week van sep-2019 en staat nu, net een een mail ontvangen, de "definitieve" productie op week 03 in 2020. En dan zal ik er nog 7 weken bij op moeten tellen voordat de auto hier in het land is vermoed ik?
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!