Levertijd

Ik heb niks vooraf gevraagd, deed de achterdeur open en zag dat er USB-c in zat. Ik vroeg waarom en de dealer zei dat het nieuw was in het 2020 model. Hij zou een koppelstukje voor me regelen maar had ze niet kunnen vinden. Wel vreemd dat die jij opgehaald hebt op dezelfde dag bij dezelfde dealer wel die normale poorten heeft.

Wellicht omdat die Polo meer opties had waardoor hij eerder een productie is gegaan precies voordat ze de switch maakte van USB naar USB-C?
Die wij ophaalde was 8 maanden geleden besteld met de nodige opties inderdaad.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Huh Hebben ze echt USB C in het 2020 model gestopt? ik heb gelukkig gewone USb aansluitingen dan in de mijne.
Maar idd 2 voorin en 2 achterin
Volgens mij enkel als je het kleinere scherm hebt. Staat ergens in de prijslijst, maar geen zin/tijd om die er nu bij te pakken.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!