Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Collega van mijn heeft ook een ibiza, mooie wagen zeker met die ambient verlichting in het rood en rode gordels. maar vind de Polo net wat mooier en heeft dan ook me voorkeur, zeker ook omdat ik hem 4 jaar moet gaan rijden dan. Tot die tijd blijf ik de Opel Karl rijden en zal dan vanaf januari mijn Polo verkopenOmdat ik niet zo lang wilde wachten, heb ik dus een Seat FR besteld. Standaard veel meer optie's er op en nog geen 3 maanden levertijd.
1.5 TSI Highline Business R met wat extra opties, zie eerdere post:
Levertijd
Hooi, ik ben nieuw op dit forum heb veel gelezen over jullie nieuwe polo’s, ik heb zelf mijn polo besteld op 16 maart 2018. Ik heb hem nog steeds niet. Weet iemand die hem rond dezelfde tijd heeft besteld ongeveer zijn levertijd? Trevorwww.mypolo.nl
wellicht is die kans net zo groot als dat Pasen en Pinksteren op één dag vallenIk heb m'n 1.5 HBR eind juli besteld. Zou er dan toch nog hoop zijn dat deze voor het einde van dit jaar komt...
wellicht is die kans net zo groot als dat Pasen en Pinksteren op één dag vallen
sorry hoe bedoel je dat? ik zie een bevestiging niet een productie na 2 wekenWaarom bij de ene productie na 2 weken?
sorry hoe bedoel je dat? ik zie een bevestiging niet een productie na 2 weken
Oh maak je geen zorgen dat klopt echt niet, of iemand heeft geannuleerd en dezelfde bestelling word toegekend aan NSG dan heb je overigens wel heel veel gelukIk heb het over @nsg.
Hij heeft 2 weken geleden besteld, vandaag is men begonnen met de bouw.
Zie vorige pagina.
Oh maak je geen zorgen dat klopt echt niet, of iemand heeft geannuleerd en dezelfde bestelling word toegekend aan NSG dan heb je overigens wel heel veel geluk
Denk afhankelijk van dealer. 4 jaar geleden bij huidige polo kreeg ik wellness cheque en flesje rode wijnEen ietwat onbelangerijke vraag, wordt de Polo afgeleverd met gratis VW paraplu en sleutelhanger?
Toch blijft dat raar .... een flesje wijn.Denk afhankelijk van dealer. 4 jaar geleden bij huidige polo kreeg ik wellness cheque en flesje rode wijn
Mmmm ik ben echt helemaal de eigenaar van mijn Polo ook al heeft mijn vrouw de sleutels en kreeg zij de fles wijn van de dealer...Zou het ook een verschil maken of je eigenaar bent of dat het om een leasebak gaat?
Toch blijft dat raar .... een flesje wijn.
Dan doe je iets verkeerd maar de vrouw valt wel in de smaak!Mmmm ik ben echt helemaal de eigenaar van mijn Polo ook al heeft mijn vrouw de sleutels en kreeg zij de fles wijn van de dealer...![]()
ze geven er alleen geen bernardusje bij hoorWaarschijnlijk omdat PON ook in de wijn zit (WIJNHUIS BERNARDUS PON).
Ook weer handel.
maakt niet uit, de dealer heeft die auto verkocht aan een lease maatschappij. ze verwelkomen je gewoon alsof het jou auto isZou het ook een verschil maken of je eigenaar bent of dat het om een leasebak gaat?
dat is dealer afhankelijk, iedereen doet wat anders, bloemetje, wijn, of wat andersEen ietwat onbelangerijke vraag, wordt de Polo afgeleverd met gratis VW paraplu en sleutelhanger?
Ik krijg de auto na 7 maanden ipv 9. 7 weken mocht ik willenZijn er overigens mensen hier die de auto eerder kregen dan de gestelde 7 weken? Lijkt mij dat de dealer hierbij ruim in zet gezien er niet elke dag een schip met auto's zal vertrekken vanuit ZA.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.