Levertijd

Hooi, ik ben nieuw op dit forum heb veel gelezen over jullie nieuwe polo’s, ik heb zelf mijn polo besteld op 16 maart 2018. Ik heb hem nog steeds niet. Weet iemand die hem rond dezelfde tijd heeft besteld ongeveer zijn levertijd?

Trevor
 
Volkswagen  Polo GTI  2.0 200pk 
Mijn auto is 10 Augustus besteld via de leasemaatschappij en de verwachte afleverdatum is 26/10/2018!
Ik heb ook het R-Line pakket alleen wel de 115PK variant. Die word wat minder besteld en is daarom sneller leverbaar.

Als ik de 95 PK variant had gekozen dan moest ik nog wachten tot Januari 2019o_O
 
Volkswagen  Polo 2018  95 PK 
Mijn auto is 10 Augustus besteld via de leasemaatschappij en de verwachte afleverdatum is 26/10/2018!
Ik heb ook het R-Line pakket alleen wel de 115PK variant. Die word wat minder besteld en is daarom sneller leverbaar.

Als ik de 95 PK variant had gekozen dan moest ik nog wachten tot Januari 2019o_O
Had ik dat maar gedaan ik hoop voor jou dat het ook echt waar is dat je hem dan krijgt bij mij werd dat eerst ook gezegd!
 
Volkswagen  Polo GTI  2.0 200pk 
14 juni 2018 besteld. Een Highline 115PK DSG met R line intereiur exterieur, advanced package, led pakket, winter pakket, licht zicht pakket, spiegelpakket, executive pakket, Beats, Keyless go, Active info, 18 inch Brescia, Parkeersensoren, draadloos opladen, etc (vrijwel full option). Het is inderdaad zo, hoe meer opties hoe langer de wachttijd. Mijn verwachte leverdatum is 7 november
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW  1.0 115PK 
Ik heb mijn Polo (via de Lease-maatschappij) half mei besteld en de verwachte levertijd is eind oktober. Dat vond ik al heel lang maar ik ben benieuwd of dat gehaald wordt!

Ik heb de 115pk DSG besteld met ook behoorlijk wat opties, behalve het R-line pakket;) Ik zal volgende week eens bellen voor de verwachte leverdatum.

Succes met wachten iedereen!

Volkswagen Polo Highline - Reflex Silver
1.0 TSI 85 kW 115 pk 7 versn. DSG

  • Velgen 'Las Minas' Adamantium Dark, 16 inch lichtmetaal
  • Executive pakket
  • Advance pakket
  • Zijruiten achter en achterruit getint
  • Panoramaschuif-kanteldak
  • Spiegelpakket
  • Active Info Display
  • LED pakket
  • Model- & motoraanduiding op achterklep laten vervallen
  • Lendensteunen in voorstoelen, verstelbaar
  • Achteruitrijcamera
  • Keyless Access
  • Winterpakket
  • Diefstal-alarm
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 pk DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!