Levertijd

Zojuist om een update gevraagd. Auto is onderweg naar het voorraadterrein! Word daar deze week afgeleverd en daarna uiteindelijk naar de dealer getransporteerd.

Eind van de week krijg ik waarschijnlijk meer te horen over een eventuele afleverdatum.

@RvanP Ik vermoed dat dit ook voor jouw Polo geld dus, al is het een vermoeden.
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Zojuist om een update gevraagd. Auto is onderweg naar het voorraadterrein! Word daar deze week afgeleverd en daarna uiteindelijk naar de dealer getransporteerd.

Eind van de week krijg ik waarschijnlijk meer te horen over een eventuele afleverdatum.

@RvanP Ik vermoed dat dit ook voor jouw Polo geld dus, al is het een vermoeden.

Vandaag reactie gekregen van de dealer met hetzelfde verhaal als jij. Hij zou kijken of die wat foto’s voor me kan schieten.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.6 TDI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Kelvin B.
Ik ga er mee door Zwitserland - en later in augustus - Noorwegen rijden (mits corona het niet toelaat nu er van alles weer aan t gebeuren is, maar ik ben hoopvol). Voor beide landen ben ik bezig routes uit te stippelen, daarbij zo veel mogelijk gebruik makend van de bezienswaardigheden en bergroutes die er zijn. Als je het wat lijkt moet je maar eens voor Zwitserland "the grand tour" opzoeken en voor Noorwegen de "18 national scenic routes". Echt niet normaal wat voor wegen je daarin tegen komt. Google maar eens afbeeldingen van de Trollstigen en Atlantic road in Noorwegen, dan weet je genoeg :)
Meteen flink inrijden dus, heb voorheen alleen in een VW UP met 65pk en Passat met 150pk gereden, ben heel erg benieuwd hoe anders dit gaat aanvoelen. En dan zijn er niet veel betere plekken waar je dat kunt doen denk ik, genieten dus! Jij al plannen met je Polo?
Gelijk verlagen voor je die mooie weggetjes af gaat scheuren haha!
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Weet iemand of een nieuwe auto die bij de dealer staat om rijklaar te maken altijd binnen gezet word? Of kan deze soms nog een paar dagen buiten staan voordat ie klaargemaakt word? Met de vele regen en grote hagel van afgelopen dagen ga ik anders toch echt wel controleren of er geen zichtbare hagelschade is op het dak en motorkap.
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Weet iemand of een nieuwe auto die bij de dealer staat om rijklaar te maken altijd binnen gezet word? Of kan deze soms nog een paar dagen buiten staan voordat ie klaargemaakt word? Met de vele regen en grote hagel van afgelopen dagen ga ik anders toch echt wel controleren of er geen zichtbare hagelschade is op het dak en motorkap.
De dealers die ik ken hebben amper overdekte ruimte, dus auto’s staat buiten te wachten en worden niet zo lang voor je ophaal afspraak naar binnen gereden.

Toen ik ~1 jaar geleden ging proefrijden; ik zat net 5 seconden, begon het ook enorm te hagelen. Dit duurde een paar minuten, kon daarbij zien en horen welke auto op een alarm had. Daarna alsnog de proefrit afgemaakt. Een paar dagen later merkte ik dat mijn voorloop 208 helemaal onder de kleine deuken zat, net een golfbal. Echt niet normaal..

Nou is de motorkap van mijn Polo wel beduidend zwaarder dan van de 208, dus kan best zijn dat de Volkswagens op het terrein het wel hebben overleefd door het gebruikte materiaal. Maar lijkt mij geen gek plan om eens goed je auto te inspecteren.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!