leuke aanpassingen in de vagcom?

Yep al 100x[emoji33]
Zat het net terug te lezen ja.. Shit. Maar die is echt aan te raden. By default had ik geen idee of ie nou dicht/open was... Met die instelling kan je gewoon lekker weglopen en dan weet je dat het goed zit.

Verder de XDS settings met sportonderstel. Ook echt een wereld van verschil. En tot slot nog DRL uit (mocht je xenon hebben) als je knippert. Heeft @expor ook. Dus mocht je er zondag zijn met Xenon kun je het checken.
 
Ja dat kan, moet je een set inbouwen met auto licht.
Dat kan met chinees setje of orgineel als je lichtsensor en regensensor hebt en start stop systeem

heey.

okey, ik heb verder geen licht of regensensor, wel een start stop systeem.

kan het dan alsnog met een Chinees setje?
zo ja, welke moet ik dan hebben, en is dit makkelijk te plaatsen??

thanks!
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi bleumotion 
heey.

okey, ik heb verder geen licht of regensensor, wel een start stop systeem.

kan het dan alsnog met een Chinees setje?
zo ja, welke moet ik dan hebben, en is dit makkelijk te plaatsen??

thanks!
Ja dat kan dan met chinees setje.
Er zijn er meerdere op het forum die er info over hebben.
Ik heb het origineel dus weet niet echt iets van chinees setje
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
Op de Polo 6C kan dit wel op de 6R kan dit als ik het goed heb ook omgecodeerd worden met VCP. Dit moet ik dan nog eens testen als ik een 6R voor de deur heb staan.

wel is een rls verplicht zoals Polo_6R_Team zegt
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!