leuke aanpassingen in de vagcom?

goedemorgen,

zijn er leuke aanpassingen te doen via de vagcom bij een standard polo 6r bleumotion?
zo ja, welke? ik las namelijk iets over bochtenverlichting, heeft elke polo dat? vanaf 2010??

groet,
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi bleumotion 
Nee heeft niet elke polo.
Als je geen xenon hebt moet je even kijken bij je mistlampen, als daar twee lampen per kant in zitten dan heb je bochtverlichting units.

Hier twee voorbeelden

Deze is zonder bochtverlichting
401b519ef174b30e540f023d44782ade.jpg


Deze met
260bb5d27cba874ad0685f4e7c7cc62e.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
- inderdaad bochtenverlichting
- Brandstof verbruik weergave
- deuren op slot bij 15 km en van slot bij verwijderen van sleutel
- volgens mij rain close ??
- piep bij vergrendelen / ontgrendelen auto
- werking afstand bediening bij 1 druk alle deuren los of juist maar 1 deur (bestuurders kant)
- coming home heb ik al op meerdere bleumotion aan kunnen zetten.
-Tear Wiping
- Instellen Comfort Blinking (1-5x blinken)

misschien ben ik nog wat vergeten maar dit zijn er al heel watStick Out Tongue kijk anders ook eens hier:
http://www.mypolo.nl/xenforo/index.php?resources/categories/volkswagen-polo.8/
 
- Rain close werkt niet volgens mij.
- Piep bij vergrendelen alleen bij fabrieks alarm.
- Je kan wel piep aan zetten zowel bij sluiten en/of bij openen ook via claxon maar dat is mega irritant.
- Je kan hidden menu activeren bij een rns510.
- Dag rij verlichting met of zonder kenteken verlichting en achter lichten.
- Tijd comming home/leaving home en ook of het dimlicht brand of mistlicht.
- Kofferbak wel of niet comfort openen.
- Hill hold verlengen.
- Bij gti en blue gt modellen volgens mij needle sweep.
- En nu wel handig, je kan instellen dat je spiegels verwarming ook aan gaat als je de achter ruit verwarming aan zet.
Dus niet meer draaien aan de spiegelknop

En ik zal ook wel dingen vergeten zijn.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
Nee heeft niet elke polo.
Als je geen xenon hebt moet je even kijken bij je mistlampen, als daar twee lampen per kant in zitten dan heb je bochtverlichting units.

Hier twee voorbeelden

Deze is zonder bochtverlichting
401b519ef174b30e540f023d44782ade.jpg


Deze met
260bb5d27cba874ad0685f4e7c7cc62e.jpg

Wat je op de onderste foto ziet is de dagrijverlichting(linker kant) en de mistlicht(rechter kant), en hier gebruiken ze de mistlicht als bochtenverlichting als je geen origineel xenon hebt. dus de bovenste unit werkt ook perfect als bochtenverlichting.
 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
- Rain close werkt niet volgens mij.
- Piep bij vergrendelen alleen bij fabrieks alarm.
- Je kan wel piep aan zetten zowel bij sluiten en/of bij openen ook via claxon maar dat is mega irritant.
- Je kan hidden menu activeren bij een rns510.
- Dag rij verlichting met of zonder kenteken verlichting en achter lichten.
- Tijd comming home/leaving home en ook of het dimlicht brand of mistlicht.
- Kofferbak wel of niet comfort openen.
- Hill hold verlengen.
- Bij gti en blue gt modellen volgens mij needle sweep.
- En nu wel handig, je kan instellen dat je spiegels verwarming ook aan gaat als je de achter ruit verwarming aan zet.
Dus niet meer draaien aan de spiegelknop

En ik zal ook wel dingen vergeten zijn.

Vraagje met betrekking tot ch/lh instellen.
Heb z'n Chinees setje gekocht met auto schakelaar en lichtsensor. Kan je dan ook via vcds instellen dat je stadslicht en mistlampen aan gaan, of is dat niet mogelijk.
 
Vraagje met betrekking tot ch/lh instellen.
Heb z'n Chinees setje gekocht met auto schakelaar en lichtsensor. Kan je dan ook via vcds instellen dat je stadslicht en mistlampen aan gaan, of is dat niet mogelijk.
Stadslichten en mistlampen????
Met Chinees setje kan je met jumpers instellen welke lampen je wil laten branden.

Maar er zijn er genoeg op forum die het zeker weten, ik heb met zo'n setje geen ervaring
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
Aanpassen in VCDS en knopje heb je nooit meer nodig voor spiegelverwarming

Ik gebruik de knoppen toch apart, omdat ik de spiegelverwarming minder vaak nodig heb als de achterruitverwarming.
Ik heb wel bij Vagtechniek een aantal aanpassingen laten doen zoals; anti-carjacking geactiveerd, verbruiksweergave naar bv. 1:18, en comfort knipperen naar 5 signalen in plaats van 3.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 
Stadslichten en mistlampen????
Met Chinees setje kan je met jumpers instellen welke lampen je wil laten branden.

Maar er zijn er genoeg op forum die het zeker weten, ik heb met zo'n setje geen ervaring

Ja bedoel dat als je je auto open doet dat dan je stadslicht en mistlampen aan gaan ipv dimlicht.
Dan ga ik informatie winnen over hoe ik dat in kan stellen met die jumpers.
In ieder geval bedankt.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!