Voorstellen leroyvg - Polo 6R 1.4 16V

Goeden avond,

Ik ben Leroy, 24 jaar en ik woon in Almelo.
Inmiddels ben ik alweer bijna 3 jaar in bezit van mijn VW Polo 1.4-16V uit 2011.
Het is een Comfortline die bij aanschaf o.a. was voorzien van 15 inch stalen velgen met wieldoppen, originele radio cd, cruise control en airco. De aanpassingen die ik al gedaan heb zijn de 17 inch Montani (Blue GT) velgen, RNS 510 scherm, GTi spoiler, achterbumper en diffusor en een dubbele uitlaat (beide werkend). Ook heb ik de Polo 35mm verlaagd met H&R veren.

Plannen die ik nog heb zijn:
- zwarte hemelbekleding
- dubbele laadbodemplank
- middendemper verwijderen??
- leder / alcantara interieur

Ik heb al een paar keer op het forum rond geneusd om informatie te vinden over de plannen die ik met mijn Polo heb, en omdat ik het gewoon leuk vind om ook eens naar andere Polo's te kijken. Het leek mij nu dan ook wel eens tijd worden om mijzelf hier aan te melden. Ik hoop hier nog veel inspiratie op te kunnen doen.

Met vriendelijke groet,

Leroy

IMG_9678.JPG

IMG_9689.JPG
 

Bijlagen

  • IMG_9689.JPG
    IMG_9689.JPG
    1 MB · Weergaven: 0
Volkswagen  Polo  1.4-16V 86pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!