Lennertvdkort :: 2002 Volkswagen Polo 9N 1.4 16V

Velgen!!!

gister bij marco38 langs geweest!
setje velgen opgehaald!:
img2012032800129.jpg
[/URL]
inclusief reserve wiel!
vanmiddag even passen en meten of dat in mijn bak past!
nu alleen nog even bandjes regelen!
 
Netjes! gaat goed staan! Ik neem aan dat het 17" zijn? En al gedacht welke maat banden je gaat nemen? Ik zou zowiso voor 195/40 gaan, heb zelf nu 205/40 maar wel spijt van(spijt niet echt, ze zaten al op de velgen toen ik ze kocht dus niet echt eigen keuze Stick Out Tongue ), loopt regelmatig aan vooraan maarja,m aak dus niet dezelfde fout haha Big Grin
 
Ja kijk even op mijn garage de foto van mijn velg-kas, op die manier loopt hij dus aan.. Nuja jij ligt natuurlijk wel nog wat hoger dan mij dus voor jou zou het opzich geen probleem moeten zijn.. Ik denk gewoon toekomstgericht, moest je toch nog iets lager willen gaan, dan kan dat zonder aanlopen :)
 
de velgen hebben et 35 en zijn volgens mij 7,5j.
en ik woon in de polder, waar we om de 20meter een drempel hebben.
zal zo als ik in de buurt ben wel even kijken hoeveel j ze zijn.
marco38 heeft ze onder zijn 9n en 6r gehad, met 205-40-17 weet alleen niet of die verlaagd waren.
 
ik heb ze onder mijn 9n gehad,( wel sport onderstel orgineel VW )

bij mij liep er niks aan ,banden maat 205-40-17.
de 6r is een bleu motion,dus ook vanaf fabriek iets verlaagd,maar liep ook niet aan.

mijn 9n had ik 3,5 cm verlaagd,en dat ging ook goed.

jij hebt ook een highline ,dus denk dat je dan ook een sport onder stel hebt,kan je zien aan de gekleurde stippen op je schokbreker poot

ik zal nog even kijken voor foto,s



HMMMM MIS ME VELGJES NU AL :eek:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@marco38:
Ze zijn in goede handen hoor!
@maik:
ze zijn trouwens 7j(was ff in de war met de velge van mijn oude auto)
ook mijn sub maar eens goed geplaatst
zeewolde2012032900133.jpg

de tulp stekkers steken uit, dus kon hem niet normaal plat neerleggen.
twee kokers eronder gemaakt, met de haak kant van klitte band.
zit als een huis, en kan het zo lostrekken moet ik bij mijn reserve wiel, ideaal!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
banden zijn vandaag binnen.
heb gekozen voor federal s595 205-40-17.
mijn broer, zus en een maat rijden op die banden en zijn er allemaal tevreden over(mijn broer is wat dat betreft echt een zeikerd).
morgen erom late slaan.
 
Jongens jongens, hij is al zeker 2,5 cm gezakt;)
Ik woon in de polder, drempel mekka...
Als ik de loterij win koop ik airride en dan gaat ie op ze buik!
Of miss toch een schroefsetje ooit
toch nog ff een foto geschote vanmiddag met de mobiel.
zeewolde2012042700202.jpg

heb nie de 4x4 look, daar ben ik al tevreden mee
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!