Lennertvdkort :: 2002 Volkswagen Polo 9N 1.4 16V

Re: Lennerts Polo 9N Foto's!

Onno zei:
Kom me bekend voor, die van mij heeft nu al 2x opstart problemen gehad, van het weekend de ballasten eens omdraaien en kijken of het niet aan de lamp zelf ligt.
Heb je toevallig ook het huismerk setje van xenonlamp.nl ?
nee van een andere site.
heb nog geen reaktie gehad op mijn garantie aanvraag.
maar kan waarschijnlijk voor een schappelijk prijsje een philips xenon set kopen, dus hoop dat ik deze terug kan sturen.

mvg,
 
Re: Lennerts Polo 9N Hoodbra!

Vandaag met de post gekregen!:
zeewolde2012020700281.jpg

vanavond even inbouwen, zal van het resultaat wel even wat fotos schieten en gelijk van mijn pioneer f-700bt!
 
Re: Lennerts Polo 9N us-modules binnen!

Hier even wat fotos, inclusief wintermodus.
Foto's zijn niet super(blackberry kwaliteit).

Wintermodus:
img2011102100254.jpg


Alleen stadslicht aan(lampjes heb ik eruit gehaald, maak binnenkort nog een wisselschakelaar):
zeewolde2012020700285.jpg


Stadslicht en dimlicht aan:
zeewolde2012020700286.jpg



Mvg,
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: Lennerts Polo 9N us-modules binnen!

Ik ga mijn modules vandaag ook plaatsen maar ik vraag me af als je de stadslichtjes eruit haalt, moet je dan best het contact(fitting) afplakken of niet? want ik neem aan dat als er vocht in de fitting komt dat dat niet echt gezond is?
 
Re: Lennerts Polo 9N us-modules!

Wat is beste manier om de stekker los te krijgen van koplamp lennert? zonder de koplampen te demonteren weliswaar, want dan zou ik ze wel los krijgen. heb er net aan zitten prutsen maar het zit echt muurvast, en dan met die mini motorruimte dat ik heb bij mij 1.9 tdi, kan er amper aan :(
 
Re: Lennerts Polo 9N us-modules!

@webcrtor: Ik heb gepielt met een schroevendraaier, niks weerd die stekkers..
Platte schroevendraaier als hef gebruiken om dat 'knopje' te bewegen.

@ibifaho: ja, op de wielkasten zitten massapunten(die indruk kreeg ik iig) en daar heb ik ze op gezet.

En kvind die A3 velgen zelf ook netjes, heb ze voor weinig kunnen kopen. Zijn niet zo speciaal als bij bijv. Een golf II(vaak omgeboord naar 4x100) maaar dat maakt mij niet zoveel uit!
 
Re: Lennerts Polo 9N 9N3 achterlichten!

krijg je een mooi pakketje thuis vandaag van webcrtor:
zeewolde2012021600318.jpg

ooeeehhh achterlichten.
zeewolde2012021600319.jpg

Origineel.
zeewolde2012021600320.jpg

9N3.

ben zeer tevreden, krijg wel een internationale auto zo.
belgische achterlichten, chinese led verlichting, litouwse pioneer versterkerkabel :twisted:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!