Voorstellen LeEclipse

Goedendag!
Een kleine intro van mezelf.

Mijn naam is Luuk, ik kom ergens uit Brabant.
Sinds deze week een nieuwe auto gekocht omdat mijn auto op de snelweg was ingereden.
Was ook een Volkswagen maar geen mooi polo, maar een klein foxje. Was perfect als eerste autootje, weinig KM(~38,000KM) voelde bijna gloednieuw.

Mijn nieuw Polo is een 2010 1.2 met 69PK, Niet veel paardjes maar dat is voor mij niet echt nodig.

De vorige eigenaar heeft er wel al een paar dingen mee gedaan nieuwe achterlampen met dynamische led verlichting en de mooie velgjes.
Waar ik niet zo'n fan van ben zijn de slecht aangebrachte booskijkers, zoiezo het eerste waar ik wat aan ga doen.

Verder heeft mischien iemand anders makelijk uittevoeren tips voor mijn Polo.

Foto's:
Marco.png
Marco achterkant.png
Untitled.png
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 12v 70pk 
Welkom Luuk! Mooie eerste polo. Er zijn een aantal kleine dingetjes die je kan doen.
En zo kan iedereen nog wel even door blijven gaan. Het is ook aan jou hoeveel 'extra' geld je wilt uitgeven aan je auto natuurlijk.
Desalniettemin, is het al een hele mooie polo!
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
  • Leuk
Waarderingen: Moes-Moze en LeEclipse
Welkom Luuk! Mooie eerste polo. Er zijn een aantal kleine dingetjes die je kan doen.
En zo kan iedereen nog wel even door blijven gaan. Het is ook aan jou hoeveel 'extra' geld je wilt uitgeven aan je auto natuurlijk.
Desalniettemin, is het al een hele mooie polo!
Klink allemaal goed! ik ben zelf echt een persoon met 2 linker handen maar waarschijnlijk moet koplampen mij wel zelf lukken. Hoe neem ik contact op met @joosspekloos ?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 12v 70pk 
Klink allemaal goed! ik ben zelf echt een persoon met 2 linker handen maar waarschijnlijk moet koplampen mij wel zelf lukken. Hoe neem ik contact op met @joosspekloos ?
Koplampen plaatsen lukt je zelf, het coderen en alle verdere aanpassingen zou ik toch zeker overlaten aan onze expert @joosspekloos.

Edit: En hij zit ook nog in Brabant ook nog, lekker dicht bij huis!
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 12v 70pk 
Welkom op het forum Luuk. Zonde van je Fox, maar mooie upgrade naar de Polo. Persoonlijk zou ik weer originele achterlichten er in zetten. Deze zijn niet mijn smaak, maar ik zou ook even in het donker 50 meter achter je auto gaan staan en de zichtbaarheid controleren. Succes en veel veilige kilometers gewenst.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: LeEclipse en Teun
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!