Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tegenwoordig heeft Osram zelfs H7 LED peertjes die legaal zijn om te gebruiken in iedere koplamp! Zijn wel aan de prijzige kant trouwens…Officieel mag je geen led lampen in een halogeen koplamp plaatsen. Op verpakkingen van bijvoorbeeld Philips en Osram staat ook vaak: alleen voor offroad gebruik. (Osram heeft een h7 led lamp die in een paar auto's legaal zijn)
En een w5w lampje is nou niet echt verblindendzoals @Peet_B al aangeeft, geen haan die er naar kraait.
Zelf heb ik laatst de Osram night breaker H7 led geplaatst. lampen zijn wel aan de prijzige kant maar wat een fantastische verlichting!Tegenwoordig heeft Osram zelfs H7 LED peertjes die legaal zijn om te gebruiken in iedere koplamp! Zijn wel aan de prijzige kant trouwens…
Vet! Geeft dat hetzelfde effect als je lampen vervangen met led?Tegenwoordig heeft Osram zelfs H7 LED peertjes die legaal zijn om te gebruiken in iedere koplamp! Zijn wel aan de prijzige kant trouwens…
Het geeft veel meer licht dan standaard halogeen peertjes, maar de keerzijde is dat veel mensen deze upgrade doen terwijl hun lampen ergens in het luchtledige staan te schijnen met als gevolg dat tegenliggers nóg meer last van slecht afgestelde koplampen hebben. Ikzelf heb mijn koplampen opengemaakt en er projectoren ingezet die een mooie “snijlijn” hebben waardoor ik meer zicht heb en anderen niet verblindVet! Geeft dat hetzelfde effect als je lampen vervangen met led?
Dat zou ik ook wel willen. Wat kost zoiets?Het geeft veel meer licht dan standaard halogeen peertjes, maar de keerzijde is dat veel mensen deze upgrade doen terwijl hun lampen ergens in het luchtledige staan te schijnen met als gevolg dat tegenliggers nóg meer last van slecht afgestelde koplampen hebben. Ikzelf heb mijn koplampen opengemaakt en er projectoren ingezet die een mooie “snijlijn” hebben waardoor ik meer zicht heb en anderen niet verblind![]()
Geen idee eigenlijk. Ik heb de projectoren bij Ali gekocht en was inclusief dagrijverlichting en knipperlicht rond de €75,- maar dan heb je alleen de losse lenzen. Inbouwen etc. Heb ik zelf gedaan (koplamp opensplijten en in de behuizing zagen enzo). Zijn wel aftermarket koplampen voor de polo te koop met projectoren trouwens, maar deze zijn best prijzig. Hier een Linkje naar een setje!Dat zou ik ook wel willen. Wat kost zoiets?
Wordt te ingewikkeld voor mij helaas. Is dit misschien makkelijk te installeren denk je?Geen idee eigenlijk. Ik heb de projectoren bij Ali gekocht en was inclusief dagrijverlichting en knipperlicht rond de €75,- maar dan heb je alleen de losse lenzen. Inbouwen etc. Heb ik zelf gedaan (koplamp opensplijten en in de behuizing zagen enzo). Zijn wel aftermarket koplampen voor de polo te koop met projectoren trouwens, maar deze zijn best prijzig. Hier een Linkje naar een setje!
Dan zou ik eerder voor een gewoon setje LED’s gaan!Wordt te ingewikkeld voor mij helaas. Is dit misschien makkelijk te installeren denk je?
Zoals wat? Ben er helemaal niet in thuis.Dan zou ik eerder voor een gewoon setje LED’s gaan!
Ik stuur je morgen even een pb!Zoals wat? Ben er helemaal niet in thuis.
Ikzelf heb goedkope van Ali, maar die heb je ook met canbus error decoder (zul je nodig hebben waarschijnlijk, anders krijg je lamp fouten). Je hebt er ook van Osram (linkje!) maar ik weet niet of die ook dezelfde canbus decoder hebben.Welke 5w5/t10 lampjes zijn canbusproof en een aanrader ?
Zou dan je enige optie zijn, maar dan heb je ook geen melding meer over de overige koplampen geloof ik!En anders lamp controle uit laten programmeren?
Van de week was mijn linker dimlicht kaduuk, kreeg ik ook geen melding van. Maandend daarvoor kreeg ik wel een melding maar was er niks kapot qua verlichting. Melding ging ook weer weg na 2 dagen, zeer bijzonder.Zou dan je enige optie zijn, maar dan heb je ook geen melding meer over de overige koplampen geloof ik!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.